|
Three Drives - Melodies from the Universe
|
View this Thread in Original format
| reveal |
Three Drives släpper ett album! Vad jag vet så är det deras första, stämmer det?
Ska bli intressant att höra, har hitintills gillat alla deras låtar :p
Three Drives - Melodies from the Universe
CD1 (Signs One)
1. Remember me
2. Separate rooms
3. Under Planet
4. Air Traffic (Original)
5. Freaky runaway
6. Communications on Marss
7. Carrera 2 (Original)
8. Relevation
9. Cruise ship
10. Sunset on Ibiza (Original)
11. Evolution
12. Signs from the Universe
CD2 (Signs Two)
1. Greece 2000 (Moonwatchers Remix)
2. Greece 2000 (G&M Remix)
3. Sunset on Ibiza (Above & Beyond Remix)
4. Sunset on Ibiza (Yves De Ruyter Remix)
5. Carrera 2 (DJ Shah Remix)
6. Carrera 2 (DJ Montana Remix)
7. Air Traffic (DJ Cor Fijneman Remix)
8. Air Traffic (DJ Erik de Koning Remix)
9. Air Traffic (DJ Ton TB Dark Remix) |
|
|
| NooN |
| Ska bli intressant. De har ju gjort en del bra låtar genom åren. |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| det var på tiden!!! det är för några trance atister som släpper album.. nästan bara singlar... detta har jag sett fram emot... |
|
|
| ShyTrance |
va nice.
air traffic e ju as bra :cool: |
|
|
| zamson |
najs :)
Three Drives har producerat en av mina favvo låtar of all times ...greece 2000 |
|
|
| RebeL9 |
nej det här är deras andra album. 1999 släppte de sitt första album som heter 2000. tracklist här: http://www.discogs.com/release/145007
Greece 2000 är fortfarnde den bästa låt de gjort. En av de största ibizaklassikerna någonsin |
|
|
| dj_hysterix |
| coolt..det var längesedan man hörde något från three dives :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Ingen tvekam om att Greece 2000 är deras bästa enligt mig!
Finns ett par riktigt bra remixar på den också...
Någon som har rel. datum för albumet? |
|
|
| reveal |
| såja, då kan man börja lyssna in sig :D |
|
|
| Treo |
| A&B mixen av Sunset on Ibiza är ju en riktigt guldlåt! mmm, gilla :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by reveal
såja, då kan man börja lyssna in sig :D |
bah, fattar inte detta "kodspråk" ^^^ :rolleyes:
Betyder det att albumet är släppt?
Kan man lyssna igenom det nånstans (typ lowq) innan man beställer isf? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
bah, fattar inte detta "kodspråk" ^^^ :rolleyes:
Betyder det att albumet är släppt?
Kan man lyssna igenom det nånstans (typ lowq) innan man beställer isf? |
jepp, det betyder att skivan är släppt |
|
|
|
|