return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Three Drives - Melodies from the Universe
View this Thread in Original format
reveal
Three Drives släpper ett album! Vad jag vet så är det deras första, stämmer det?


Ska bli intressant att höra, har hitintills gillat alla deras låtar :p





Three Drives - Melodies from the Universe
CD1 (Signs One)
1. Remember me
2. Separate rooms
3. Under Planet
4. Air Traffic (Original)
5. Freaky runaway
6. Communications on Marss
7. Carrera 2 (Original)
8. Relevation
9. Cruise ship
10. Sunset on Ibiza (Original)
11. Evolution
12. Signs from the Universe

CD2 (Signs Two)
1. Greece 2000 (Moonwatchers Remix)
2. Greece 2000 (G&M Remix)
3. Sunset on Ibiza (Above & Beyond Remix)
4. Sunset on Ibiza (Yves De Ruyter Remix)
5. Carrera 2 (DJ Shah Remix)
6. Carrera 2 (DJ Montana Remix)
7. Air Traffic (DJ Cor Fijneman Remix)
8. Air Traffic (DJ Erik de Koning Remix)
9. Air Traffic (DJ Ton TB Dark Remix)
NooN
Ska bli intressant. De har ju gjort en del bra låtar genom åren.
TrancE_GyLLe
det var på tiden!!! det är för några trance atister som släpper album.. nästan bara singlar... detta har jag sett fram emot...
ShyTrance
va nice.

air traffic e ju as bra :cool:
zamson
najs :)

Three Drives har producerat en av mina favvo låtar of all times ...greece 2000
RebeL9
nej det här är deras andra album. 1999 släppte de sitt första album som heter 2000. tracklist här: http://www.discogs.com/release/145007

Greece 2000 är fortfarnde den bästa låt de gjort. En av de största ibizaklassikerna någonsin
dj_hysterix
coolt..det var längesedan man hörde något från three dives :)
SWE_TRANCE
Ingen tvekam om att Greece 2000 är deras bästa enligt mig!
Finns ett par riktigt bra remixar på den också...
Någon som har rel. datum för albumet?
reveal
såja, då kan man börja lyssna in sig :D
Treo
A&B mixen av Sunset on Ibiza är ju en riktigt guldlåt! mmm, gilla :)

SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by reveal
såja, då kan man börja lyssna in sig :D


bah, fattar inte detta "kodspråk" ^^^ :rolleyes:
Betyder det att albumet är släppt?
Kan man lyssna igenom det nånstans (typ lowq) innan man beställer isf?
reveal
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
bah, fattar inte detta "kodspråk" ^^^ :rolleyes:
Betyder det att albumet är släppt?
Kan man lyssna igenom det nånstans (typ lowq) innan man beställer isf?


jepp, det betyder att skivan är släppt
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement