return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
[ddB] Dj Cor Fijneman Speelde Net Live, en het was echt vet!! [ddB]
View this Thread in Original format
DjRV
Jaja dames en heren,zondag word het weer een feestje :D

Zo rond 20:00 komt Dj Cor Fijneman(Blackhole, In Trance We Trust 5 & 6) zijn kunsten weer vertonen op Deep Down Below Radio.
Zal waarschijnlijk gebeuren op http://radio1.ddb.fm:8000/listen.pls zondag volgt de preciese info nog.Be There!!!!!
Dj Lex
Zo cool is dat weer.
Jammer dat ik er waarschijnlijk dan niet ben, net als vorige keer. Maar iig bedankt voor de info
Boss
Hoe heb je'm eigenlijk zo ver gekregen? en hoeveel luisteraars verwacht je dan?
DjRV
Cor is ook gewoon een gozer die onwijs van muziek houdt,net zoals iedereen hier.Het enige verschil is dat hij er fulltime van kan leven,voor de rest moet ook cor eten,drinken,schijten,pissen en slapen:D Spreek hem maar is aan in de magik store te breda bv,zul je zien hoe onwijs relaxed.Die hele zaak is zoiezo super relaxed:clown:

Wat luisteraars betreft,nog niet echt veel aangezien de enige plaatsten waar ik dit laat zien hier en op irc is.Binnenkort komt er een website en wat samenwerkingen met wat andere sites en dan kan het nog welleens heel leuk worden:D
Dj Lex
Zo dat is zeker relaxt van hem dat hij hier komt draaien voor zeg zo'n 25 mensen op ze max denk ik. Dan heb je zeker geen sterallures.:D
Glaniskanis
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Hij gaat zo beginnen ole ole ole!!!
CORRETJE CORRETJE CORRETJE
CORRETJE CORRETJE CORRETJEEEHEEE
CORRETJE CORRETJE CORRETJE
CORRETJEEHEEE CORRETJEEEHEEEEEEEEE

LALALALAAAAAA
LALALALAAAAAA
LALALALAAAAAA


Kommaar op met die s/c :D


Greetz,
Glaniskanis
Blik
hijs in ieder geval niet bezig op het adres wat bij de eerste post staat........:(:(
DjRV
DjRV presents: Dj Cor Fijneman LIVE mixing @ http://130.89.221.151:8000/listen.pls [#ddB]
Blik
quote:
Originally posted by DjRV
DjRV presents: Dj Cor Fijneman LIVE mixing @ http://130.89.221.151:8000/listen.pls [#ddB]


ah toppie, ik maak hem sticky tot hij klaar is met platen draaien
Blik
ik hoop dat er een tracklisting wod bijgehouden DJRV........want hij draait relax.........weet je trouwens het liedje waarin de hele tijd "Sometimes" word gezongen, met een soort Daft Punk stemmetje.......???

Das Echt zo'n tof lied!!!!!!

Blik
ehh, DJRV, heb je een tracklistje misschien, aangezien ik op zoek ben naar een liedje dat hij net heeft gespeeld, zou wel handig zijn
DjRV
Heya blik,sorry heb geen tracklist maar dat nummer wat jij bedoelde met die daft punk achtige style is dance nation-sunshine,draai ik ook regelmatig.Cor is nu weer op weg naar breda met zo'n 200 km/U :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement