return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Het beste van Van Kooten en de Bie
View this Thread in Original format
jp
Mijn favo's: de vieze man (35:15 min) en de alleenstaande vandaal (18:00 min), maar ook de Duitse leraar, Dirk en Klazien zijn fantastisch :haha:

realmedia stream: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/stream.../bb.20031116.rm

windows media stream: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/stream...bb.20031116.asf
arj1o1
de vieze man was ook prachtig in kopspijkers twee weken geleden :p
Passiva
Ja die is zo leuk :p Geloof dat 2 weken geleden ook bassie erbij was. Ging toen over die ruzie met Adriaan.

"Bassie en ...... , Bassie en .... , zie je Bassie staan ... dan zit Adriaan thuis met een vervelende chemokuur."

Uberlol heb ik gehad. :D
Remy D
quote:
Originally posted by Passiva
Ja die is zo leuk :p Geloof dat 2 weken geleden ook bassie erbij was. Ging toen over die ruzie met Adriaan.

"Bassie en ...... , Bassie en .... , zie je Bassie staan ... dan zit Adriaan thuis met een vervelende chemokuur."

Uberlol heb ik gehad. :D

Dat was echt te GOED!!!

"Adriaan loopt op het moment alleen maar te kankeren" :haha: :haha:
ryo
De alleenstaande vandaal is echt geweldig, hondelulluh!:D

Bassie was ook super ja (net als de andere typetjes van Stan van gtst:)), wel grappig zo'n ingezonden brief in Metro van iemand die er de humor niet van kon inzien
Remy D
quote:
Originally posted by ryo
De alleenstaande vandaal is echt geweldig, hondelulluh!

Hier heb ik ook erg hard om gelachen!!! :haha: :haha:
pooley
Haha die 2 fragmenten zijn echt wel goed, vooral die hooligan :))
basvh
vroeger luisterde we thuis platen en cds van hun. Radio giraffe was altijd tof, sekslijn, de videoKeizah, de tegenpartij, enzo kan ik nog uren doorgaan. heb die best of nogniet gezien wel opgenomen
Djeebie
Van Kooten en De Bie zijn echt heel goed. Zo lachen dit :p

De Vieze Man klimt in een lantaarnpaal is trouwens ook erg leuk en die ene met de kuikentjes voor de Pasen :D

Die aflevering van de Alleenstaande Vandaal dat 'ie als groep behandeld wil worden is ook heel goed. "Want als alleenstaande vandaal verniel ik wel eens voor drie als ik echt kwaad ben, maar ze behandelen me nooit als groep. Dat zijn toch je reinste nazipraktijken" :D
jp
Ga toch maar eens die DVD box scoren. Ik was 8 of zo toen ik ze voor de eerste keer op tv zag, en sindsdien altijd grote fan geweest. Pas later begin je steeds meer en meer grappen te snappen :p



quote:
Koos Koets en Robbie Kerkhof, Oudere Jongeren
"Hee, Koos! Heb je nog zo'n methyleendioxymethamfetaminepil voor me?"
"Je bedoelt XTC, Rob?"
"Ja! Mozes Kriebel, ik kan die naam maar niet onthouden!"

snitz
WO IST DER BAHNHOFF is ook zon megastukje
Ding Chavez
quote:
Originally posted by snitz
WO IST DER BAHNHOFF is ook zon megastukje


Heb ik ook om in een scheur gelegen :) "do ist der bahnhof!"
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement