return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Ben Naar Salou............De MZZLS Dus!
View this Thread in Original format
DŽeameŽ
Nou mensen, ik wil bij deze iedereen ff een fijne vakantie toewensen. Ik ga morgen vroeg pas weg. 11.00 uur vertrekken vanuit Eindhoven. Maar omdat dit waarschijnlijk toch de laatste keer is dat ik aan de computer zit. DE MAZZEL!


ps. Voor deze vakantie moest ik van m'n vrienden(die dus ook mee gaan) een leuke CD branden. Zij stelden hem samen. LET OP, hij is heeeeel slecht!:whip: :whip: Maar wel vakantie-achtig! o ja! Roger Sanchez en Manu Chao zijn mijn keuzes!

R.Kelly Feat. Jay-Z - Fiesta
Roger Sanchez - Another Chance(Radio Edit)
Miranda - Vamos A La Playa
OMC - How Bizarre
D-12 - Purple Pills(Full Dirty Version)
DJ Tonka - She Knows You
Jody Bernal - Un Beso Mas
Montell Jordan - Get It On Tonight
Blink 182 - The Rock Show
Usher - You Remind Me
Manu Chao - Me Gustas Tu
Delinquent Habits - Return Of The Tres
Will Smith - Just Cruisin'
Lauren - O-Ayo
SL2 - On A Ragga Tip
Next - Too Close
David Morales - Needin' You
Zebrahead - Playmate Of The Year
Nelly - Ride With Me


OK! Tot zover!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
TranceFool
Nou dat CD'tje moet je snel vergeten igg veel plezier, hoop dat je goed weer hebt en dat de wijven bij jou meevallen en dat je meer geluk hebt dan Blik en ik (he ik kan rijmen, zit toch niet zo te slijmen, he nou doe je het weer, ja en ik kan nog veel meer, hehe, nou ik nog een keer:p :p )
IIG we horen de verhalen wel als je terug bent, lekker feestuhhhh:D :D
Partyhardy!
Super relaxte vakantie gewenst! en idd die van Roger Sanchez is een lekker nummertje! :D
HiGH_NrG
Hmmz en dan ga jij lekker op vakantie naar Salou en dan laat je ons hier achter met dit klereweer...SCHANDE! :P

Majah iig lekker partyen en weet ik veel wat nog meer daaro! :D
Dj Lex
Zo iedereen gaat naar Salou he? Lekker man.
Fijne vakantie toegewenst he. En dat cd'tje niet teveel draaien. Kan nooit goed zijn. Te hoog TMF gehalte. :D :D :D
DŽeameŽ
Sorry, ik mocht d'r geen trance opzetten, want dat nam ik al te veel mee!:D :D
Miss Proximus
hey! fijne vakantie..en breng alsjebliefft een beetje zon mee terug ok?? volgens mij gaat de loveparade ook aardig in t water vallen zo:(

nou ja.....laat jij je vakantie er maar niet door verpesten..ennu..wel veilig hč? :p

en idd..lekker nummertje, die van Roger Sanchez....of ja..lekker....ach, lief iig :D
Blik
veel pllezier jongen, Prins van Oranje is lachen als je van kroegen houd en Nederlandse feestmuziek........naja, je ziet het allemaal wel denk ik
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement