|
הצצה לסגנון החדש שלי... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
דברים כאלה לוקחים זמן...
יותר מדי זמן אם אתה שואל אותי
יש כבר כמה קטעים בתנור אבל שוב, ייקח זמן עד שיראו אור יום או תאורה של מועדון :)
בעניין הרמיקסים, זה כבר סרט אחר לגמרי..
אה, ותודה :) |
|
|
| FatherDigi |
| לך תחתום באומן :D |
|
|
| Gil Shwarts |
לך תעשה קצת מחקר על הסצינה בחור
האומן זה מועדון
זאת לא חברת תקליטים!
איזה יציאה מפגרת אלוהים ישמור! |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
לך תעשה קצת מחקר על הסצינה בחור
האומן זה מועדון
זאת לא חברת תקליטים!
איזה יציאה מפגרת אלוהים ישמור! |
ראסדוגרי אשכראסמי
יאללה גיל בוא נלך להביא לו מכות
:D |
|
|
| deluxe |
לגבי הקטע ששמת.
אחלה בחלה
רק יש לי בעיה עם ה"פריסת סאונד" שלו (לא פמדבר על התדרים!). ההייהאטס טיפה גבוהים מדיי לעומת הבס שנורא נמוך ולא מספיק מודגש. זה יכול להיות סבבה רק שאין חולייה שמקשרת אותם באיזור המידים. אולי חתיבת גרוב תוסיף או שתוריד את ההייהאטס טיפה (תן להם סאונד של שייקרים!!!) עוד משהו... הליד לךא מספיק טוב. אתה צריך לעשות אותו יותר
massive
אולי דיסטורשן מסויים ויותר ריוורב מקומפרס או משהו כזה....
בגדול זה נשמע כמו טראק האוס (טראק מאוד טוב!) אבל עם סאונד של טראנס....
סה"כ נחמד מאוד יכול להיות אחלה טראק עם עבודה נכונה הייתי מוסיף גם עוד אפקטים של רוחות וסוויפים כדי לכסות על ה"מרווח" שנוצר בין הגבוהים ונמוכים ולתת לטראק יותר זרימה ועניין.
ואהבתי את זה שאתה עושה האוס
טוב מאוד
הגיע הזמן
:D :D :D |
|
|
| FatherDigi |
התכוונתי שתחתום חוזה
יענו תהיה רזידנט |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by FatherDigi
התכוונתי שתחתום חוזה
יענו תהיה רזידנט |
שמעת אותו מתקלט אי פעם??
אגב, זה לא מוריד לי את הטראק
שמישהו ישלח לי!!!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by FatherDigi
התכוונתי שתחתום חוזה
יענו תהיה רזידנט |
חחחחח מה הקשר בין הטראק שלו לבין להיות רזידנט??!
חחחחחח מוזר... הנוער של היום |
|
|
| Sm0keMachine |
באמת טראק סבבה!
נשמע כאילו מורק או דיג'יי צ'וס יצרו אותו :D
טראק טוב להכניס ככה בשיא של סט טרייבל..:)
אני גם חולה על הסגנון הזה ואני גם מנסה ליצור כאלה טראקים לפעמים...
אבל חסר לי ווקאלים..:mad:
ובקשר לדבריו של דלוקס, גם אני חושב שאולי סמפל אחר של הייהאט היה משנה את הטראק לטובה..אתה יודע, צריך להחליף להייהאט כזה ששומעים בו יותר את ה-צצצצ'...מבין למה אני מתכוון!? :) |
|
|
| Gil Shwarts |
אבל אני לא רוצה שהוא יהיה טרייבל
בגלל זה לא שמתי שייקרים
תבינו חברים, אם אני רוצה טרייבל אני ישים שייקר :)
אמנם לקטע הזה יש נטיות לטרייבל (סוטה!) אבל הוא עדיין לא טרייבל...
| quote: |
שמעת אותו מתקלט אי פעם??
|
מזה אמור להביע? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
מזה אמור להביע? |
שאלתי אותו אם הוא שמע אותך מתקלט אי פעם שהוא רוצה שתלך להיות רזידנט באומן
מה לא הבנת? :p |
|
|
| Gil Shwarts |
אני מרגיש כאן נימת זלזול ידידי...
"שמעת אותו מתקלט? הוא גרוע טילים"
משהו בסגנון הזה :) |
|
|
|
|