return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Pepparkakor (pg. 2)
View this Thread in Original format
chjo
Rolig sida... :)

Min kaka
St_Andrew
pepparkakor=mums
ShyTrance
givetvis :)
pepparkakor e goda :D
Kongo_kim
självklart älskar jag pepparkakor
lonne
Mjuk pepparkaka är överlägsen.
cviper
Klart att man gillar pepparkakor..

Innan jag flyttade till sverige brukade vi ju köra extra till Ikea för att köpa pepparkakor ;) (Dvs, om ingen orkade baka hemma :D)
ScuL
quote:
Originally posted by Connector
Då tar jag med lite pepparkakor till dig när jag kommer på besök om en månad :)


jag blir en tjockis i 2004 hehe :eek: jenny tar med kanelbullar och du tar med pepparkakor... och då har vi också de holländska fett/oljabullar för nyår. LOL :D ni ska pröva de iaf.
St_Andrew
än så länge tycker 100% om pepparkakor, fan va dom måste vara bra! :D
montana
mmmm...pepparkakor, men jag gillar degen mer än själva produkten, (men jag gillar inte den där delen när man får så ont i magen efteråt)
dj_hysterix
ja, alla jul-grejer är goda, lussekatter, julmust, pepparkakor, luciabrudar, :p:D

Glorie
scul? va? har du inte smakat pepparkakor? de var det värsta :p
värsta klassiska kakan ju

själv tycker jag att man lessnar på pepparkakor.. efter typ.. två stycken :)

iofs tycker ja de e fint me såna man gör själv (inte de köpta, de e så starka) me glasyr!
x-dream
Pepparkakor å mjölk...Damn så gott det är allså...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement