|
Pepparkakor (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| pepparkakor=mums |
|
|
| ShyTrance |
givetvis :)
pepparkakor e goda :D |
|
|
| Kongo_kim |
| självklart älskar jag pepparkakor |
|
|
| lonne |
| Mjuk pepparkaka är överlägsen. |
|
|
| cviper |
Klart att man gillar pepparkakor..
Innan jag flyttade till sverige brukade vi ju köra extra till Ikea för att köpa pepparkakor ;) (Dvs, om ingen orkade baka hemma :D) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Connector
Då tar jag med lite pepparkakor till dig när jag kommer på besök om en månad :)
|
jag blir en tjockis i 2004 hehe :eek: jenny tar med kanelbullar och du tar med pepparkakor... och då har vi också de holländska fett/oljabullar för nyår. LOL :D ni ska pröva de iaf. |
|
|
| St_Andrew |
| än så länge tycker 100% om pepparkakor, fan va dom måste vara bra! :D |
|
|
| montana |
| mmmm...pepparkakor, men jag gillar degen mer än själva produkten, (men jag gillar inte den där delen när man får så ont i magen efteråt) |
|
|
| dj_hysterix |
| ja, alla jul-grejer är goda, lussekatter, julmust, pepparkakor, luciabrudar, :p:D |
|
|
| Glorie |
scul? va? har du inte smakat pepparkakor? de var det värsta :p
värsta klassiska kakan ju
själv tycker jag att man lessnar på pepparkakor.. efter typ.. två stycken :)
iofs tycker ja de e fint me såna man gör själv (inte de köpta, de e så starka) me glasyr! |
|
|
| x-dream |
| Pepparkakor å mjölk...Damn så gott det är allså... |
|
|
|
|