|
beetje laat....MC Hype
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
jaaaaaah ik weet het..dit is het toppunt van useless, maarree..nog ff over die mc's enzo....ik vroeg toen aan jullie of jullie mc Hype kenden....geen reactie gehad...
dit is m dus.......de enige echte GOEIE mc op deze wereld :)
 |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
dit is m dus.......de enige echte GOEIE mc op deze wereld :)
|
eeeeh.... want?
waar en wanneer hebben wij dan het ge-mc van mchype ooit mogen aanhoren? |
|
|
| JdDark |
ik heb de beste ooit gehoord, op housetorhout
daar was een kerel, en zijn stem was vervormd, zodat als hij iets zei het echode, en het was super goed geïntegreerd in de muziek, nog nooit een betere gehoord! |
|
|
| Dj Lex |
Hey Miss is dat van voor mijn tijd, want ik heb je daar nam,elijk ook nooi over gehoord :conf:
:D :D :D |
|
|
| New Wave |
Als ie techno ken Beatboxen dan is hij THA MAN!
MC Hype, hmm, heb die naam wellus gehoord.....maar weet niet wanneer.......vaag.....ja..nou doei |
|
|
| TranceFool |
| WE hebben dus echt WEL een THREAD gehad over of MC's doelloos zijn ofnie, ongeveer een maand geleden, hoor!!!!!!!:stongue: |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Boss
eeeeh.... want?
waar en wanneer hebben wij dan het ge-mc van mchype ooit mogen aanhoren? |
hij MC-de vroeger altijd bij Ruffneck en andere dj's van de ruffneck alliance....dat was dus op gabberfeesten :)
die foto is genomen op Shockers '99, in de Sporthallen Zuid in Amsterdam, dus ik denk dat ie nog wel actief is, maar niet zo veel meer want ik hoor m nooit meer :)
nou jah, hij kan iig heel goed engels, hij kan idd beatboxen timmie, en hij weet dat mc-en met mate moet :D
anywayz...de mc van Q-dance is MC Ruffian, die vroeger op gabberfeesten altijd met dj Paul mee on tour was. toen vond ik mwel erg goed, maar nu niet meer (teveel herrie wat ie voortblaast)
okok...dit was t...laterz :cool: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
anywayz...de mc van Q-dance is MC Ruffian, die vroeger op gabberfeesten altijd met dj Paul mee on tour was. toen vond ik mwel erg goed, maar nu niet meer (teveel herrie wat ie voortblaast)
|
Ja, idd, aan die kerel heb ik me rot lopen ergeren op Qlimax...
Maar MC Hype moet ik echt horen wil het bekend in de oren klinken!! |
|
|
| Blik |
| MC Hype hè.........naam komt me wel bekend voor, ik moet hem denk ik horen en dan weet ik pas wie het is |
|
|
|
|