return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מי יהיה המוד הבא?? (pg. 2)
View this Thread in Original format
LioR
quote:
Originally posted by coby
צריך לבחור מישהו צעיר אך בוגר :o


אני מתערב שלקח לך לך חצי שעה לחשוב על זה קוב :P

בכל מקרה אני מציע את יובל
Flotser
תאמת שאין לי מושג
רועי ומורן היו אחלה של מודים...

אולי אם מוש לא היה פורש ככה מכאן הייתי בוחר בו :)
DjChook
אני מריח קאמבאק של מוש
Rising
פחחחחחחחחחחחח :o


חן אני איתך באש ובמים!
warpedd_
בנתים אף אחד לא הציע את עצמו רק אחרים

רועי חוזר יום שישי כנראה אז נראה מה נסגר פה
m0sh
חן זה בשבילך
:)
Eitan E
אני מציע את עצמי!!!
:toothless

סתם
אין לי זמן לחיות בגלל המבחנים שדופקת לי המכללה

אני מתחיל להתחרפןןןן:crazy:
DjChook
quote:
Originally posted by Mosh_MaN
חן זה בשבילך
:)


Peace bro !
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
לדעתי גם אריאל...
הוא אמר גם שהוא רוצה ורועי גם אמר שהוא רוצה שאריאל יהיה


טוב שאתה יודע מה אני אמרתי... כי אני לא זוכר שאמרתי דבר כזה... :rolleyes:

עכשיו מה שהולך לקרות זה שמורן אמור לחזור להיות מוד...
בכל מקרה עד שזה יקרה אני מתי שאני יחזור יעבור על כל הט'רדים... אז יקח טיפה זמן... לא נורא
DjChook
לא נראה לך עדיף אפילו זמנית לשים איזה מישהו שבינתיים נמצא פה הרבה ?

warpedd_
quote:
Originally posted by DjChook
לא נראה לך עדיף אפילו זמנית לשים איזה מישהו שבינתיים נמצא פה הרבה ?


אני גם חושב שזה רעיון טוב
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
לא נראה לך עדיף אפילו זמנית לשים איזה מישהו שבינתיים נמצא פה הרבה ?


קודם כל אני לא רוצה שתומר יהיה מוד כי הוא יעשה כל הזמן שיגועים :p

אבל אתם יודעים שזה תהליך שלוקח הרבה זמן ולא מהיום למחר
אז התשובה היא לא כרגע
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement