return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מבולבל
View this Thread in Original format
nFaivel
אוקי אתמול ב12 ראיתי בלייב וידאו של רדיו בי יו את הסט
של אלון הלפרין (הוא בן זונה!) ,אוקי עכשיו היה שם משו מוזר אכו שרמוטה!
הוא תיקלט עם שתי פטיפונים ולפטופ עכשיו כל הסט הוא לא החליף תקליטים
כל הזמן היה עם אותו זוג!
יכול להיות שהתקליטים היו מחוברים ללפטופ בצורה כלשהיא?!:conf:
coby
בטח ..יש דבר כזה שזה פטיפון שמשמיע טראקים מהמחשב והתקליט הוא סתם בשביל לשלוט עלזה שיהיה אמיתי .. ראיתי אתזה בתוכנית אחת פעם
nFaivel
כן אבל יענו לאן המחשב מתחבר?!
לא צריך חיבור מיוחד או משו ?!
ככה זה יכול להתחבר סתם בכל פטיפון?!
YuVaL
חחחחחחח
קוראים לזה
Final Scratch
זה זוג תקליטים המופעלים ע"י מחשב
במחשב אתה שם את כל האמ פי שלוש שלך וכו' וכו'....
יענו פשוט אתה יכול להעביר את כל התקליטים שלך למחשב ובמקום לסחוב 200000 תקליטים אתה פשוט סוחב שניים, שם את שניהם על הפטיפונים ומנגן איתם את כל השירים שיש לך על המחשב
פשוט המצאה ענקית
:)
ADiSH
וזה נשמע אותו הדבר?
nFaivel
בתור אחד ששמע את זה ברדיו אני לא יכול להגיד לך ,אבל
גם הוא וגם דרק קארטר משתמשים בזה ולא ניראה לי שדיגי ברמה של דרק קארטר היה משתמש בזה אם זה לא היה נישמע אותו דבר;)
deluxe
אולי דרק קרטר משתמש בזה בשביל הנוחות והגאוניות שבזה
אבל בטח לא בגלל שזה נשמע אותו הדבר כי זה לא (!) למרות שממשק השליטה הוא ע"י פטיפון שמערכת עדיין מנגנת אמפי3, שזה בעצם פורמט שעבר קומפרסיות וקידודים המורידים מן האיכות לטובת תפיסת מקום על הדיסק הקשיח. למרות שזה נשמע ממש טוב ודומה זה לא בדיוק אותו הדבר. כי ה"פיל" של פטיפון (או דיסק שנקנה בחנות שזה בעצם דיסק שעבר מסטרינג מסויים) תמיד יהיה הרבה יותר טוב. ואת זה ירגישו במועדון או כששומעים ממש חזק את המוסיקה... מה לעשות. מה שלא שומעים- מרגישים.

פיינל סקרטצ' זה המצאה ענקית אבל זה עדיין אמפי3...

נ.ב. הסט של אלון הלפרין היה בהחלט סט טוב מאוד!
nFaivel
quote:
Originally posted by deluxe
אולי דרק קרטר משתמש בזה בשביל הנוחות והגאוניות שבזה
אבל בטח לא בגלל שזה נשמע אותו הדבר כי זה לא (!) למרות שממשק השליטה הוא ע"י פטיפון שמערכת עדיין מנגנת אמפי3, שזה בעצם פורמט שעבר קומפרסיות וקידודים המורידים מן האיכות לטובת תפיסת מקום על הדיסק הקשיח. למרות שזה נשמע ממש טוב ודומה זה לא בדיוק אותו הדבר. כי ה"פיל" של פטיפון (או דיסק שנקנה בחנות שזה בעצם דיסק שעבר מסטרינג מסויים) תמיד יהיה הרבה יותר טוב. ואת זה ירגישו במועדון או כששומעים ממש חזק את המוסיקה... מה לעשות. מה שלא שומעים- מרגישים.

פיינל סקרטצ' זה המצאה ענקית אבל זה עדיין אמפי3...

נ.ב. הסט של אלון הלפרין היה בהחלט סט טוב מאוד!


נישמע הגיוני:wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement