return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
חייב את הסט של עופר ניסים Line FFF בTLV 02-08-2003
View this Thread in Original format
FatherDigi
אני פשוט חחייב אותו בבקשה תעזרו לי!
אן למישהו יש אותו שישלח לי
רו שיגיד לי מאיזה תוכנה להוריד (קאזה ואיימש לא מוצאים)
או שיתן לי איזה כתובת של שרת בבקשה תעזרו לי..


אה ושלום קוראים לי רועי ואני עוד מעט 16 :)

ג'ילרה אוטוטו
NyKoN
עוד אחד שחי בסרט...
מה אנחנו רוטר פה?
:/
FatherDigi
למה חיי בסרט?
KrazyDJs
דבר ראשון ברוך הבא..
תציג את עצמך בת'רד המיועד לכך..

ובקשות - לא כאן..
יש לך ת'רד לזיהוי שירים
תוכל לבקש שם
לא לפתוח הודעות חדשות סתם..

ואם לא עונים לך..
תבין שכנראה אין לאף אחד את הסט \ דרך להביא לך אותו

אני אליאור ד"א..
תעשה פה חיים
FatherDigi
שלום..
סליחה אני לא מכיר כל כך את חוקי הפורום
הזה.. מצטער :)
וזה שאף אחד לא עונה לי יכול להיות בגלל שהטופיק פתוח שעה? :)
לא הקפצתי או משהו..

תודה וסליחה.

(נ"ב יצא אנרגראונד חדש של ג'יימס לוואל!)
yahel222
quote:
Originally posted by FatherDigi
שלום..
סליחה אני לא מכיר כל כך את חוקי הפורום
הזה.. מצטער :)
וזה שאף אחד לא עונה לי יכול להיות בגלל שהטופיק פתוח שעה? :)
לא הקפצתי או משהו..

תודה וסליחה.

(נ"ב יצא אנרגראונד חדש של ג'יימס לוואל!)


איזה ילד ג'ילרה אוטוטו
פייי
היו זמנים
nFaivel
quote:
Originally posted by yahel222
איזה ילד ג'ילרה אוטוטו
פייי
היו זמנים


אה!?@#$
FatherDigi
quote:
Originally posted by yahel222
איזה ילד ג'ילרה אוטוטו
פייי
היו זמנים


בן כמה אתה?
היה לך אופנוע?

ד"א השגתי את הסט
הוא חסק.. מי שרוצה אני יכול לשלוח לו באייסיקיו174957954
yahel222
19 וחצי
עדיין יש אבל עכשיו קטנוע ובקושי אני נוסע עליו
אבא שלי יותר נוסע עליו

וואלה מה יש בסט
הייתי שמח לקבל אבל יש לי בעיה באייסיקיו אני לא יכול לקבל שם קבצים
Hell_Copter
ברוך הבא אחי...
אני רועי ואני המוד של הפורום הזה...

כדי לדעת את החוקים של הפורום תצטרך לא להיות עצלן ולקרוא את הט'רד
שנמצא למעלה וכתוב בו לחבר'ה החדשים - נא לקרוא או משהו כזה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement