|
חייב את הסט של עופר ניסים Line FFF בTLV 02-08-2003
|
View this Thread in Original format
| FatherDigi |
אני פשוט חחייב אותו בבקשה תעזרו לי!
אן למישהו יש אותו שישלח לי
רו שיגיד לי מאיזה תוכנה להוריד (קאזה ואיימש לא מוצאים)
או שיתן לי איזה כתובת של שרת בבקשה תעזרו לי..
אה ושלום קוראים לי רועי ואני עוד מעט 16 :)
ג'ילרה אוטוטו |
|
|
| NyKoN |
עוד אחד שחי בסרט...
מה אנחנו רוטר פה?
:/ |
|
|
| KrazyDJs |
דבר ראשון ברוך הבא..
תציג את עצמך בת'רד המיועד לכך..
ובקשות - לא כאן..
יש לך ת'רד לזיהוי שירים
תוכל לבקש שם
לא לפתוח הודעות חדשות סתם..
ואם לא עונים לך..
תבין שכנראה אין לאף אחד את הסט \ דרך להביא לך אותו
אני אליאור ד"א..
תעשה פה חיים |
|
|
| FatherDigi |
שלום..
סליחה אני לא מכיר כל כך את חוקי הפורום
הזה.. מצטער :)
וזה שאף אחד לא עונה לי יכול להיות בגלל שהטופיק פתוח שעה? :)
לא הקפצתי או משהו..
תודה וסליחה.
(נ"ב יצא אנרגראונד חדש של ג'יימס לוואל!) |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by FatherDigi
שלום..
סליחה אני לא מכיר כל כך את חוקי הפורום
הזה.. מצטער :)
וזה שאף אחד לא עונה לי יכול להיות בגלל שהטופיק פתוח שעה? :)
לא הקפצתי או משהו..
תודה וסליחה.
(נ"ב יצא אנרגראונד חדש של ג'יימס לוואל!) |
איזה ילד ג'ילרה אוטוטו
פייי
היו זמנים |
|
|
| nFaivel |
| quote: | Originally posted by yahel222
איזה ילד ג'ילרה אוטוטו
פייי
היו זמנים |
אה!?@#$ |
|
|
| FatherDigi |
| quote: | Originally posted by yahel222
איזה ילד ג'ילרה אוטוטו
פייי
היו זמנים |
בן כמה אתה?
היה לך אופנוע?
ד"א השגתי את הסט
הוא חסק.. מי שרוצה אני יכול לשלוח לו באייסיקיו174957954 |
|
|
| yahel222 |
19 וחצי
עדיין יש אבל עכשיו קטנוע ובקושי אני נוסע עליו
אבא שלי יותר נוסע עליו
וואלה מה יש בסט
הייתי שמח לקבל אבל יש לי בעיה באייסיקיו אני לא יכול לקבל שם קבצים |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך הבא אחי...
אני רועי ואני המוד של הפורום הזה...
כדי לדעת את החוקים של הפורום תצטרך לא להיות עצלן ולקרוא את הט'רד
שנמצא למעלה וכתוב בו לחבר'ה החדשים - נא לקרוא או משהו כזה |
|
|
|
|