|
Belangrijk nieuwsfeit (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| sndh |
| altijd leuk, een gloeilamp in je anus....dokter ik was erop gevallen hoor.... |
|
|
| Cmdr_Keen |
| quote: | Originally posted by sndh
altijd leuk, een gloeilamp in je anus....dokter ik was erop gevallen hoor.... |
Lijkt me pijnlijk als ie kapotspringt...:eek: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Was dat geen Marrrrs? :D |
Nee dat was een andere scene.. met de caramelllllll. |
|
|
| Blik |
| geweldig zeg, vooral de smoes dat ze erop gevallen zijn...:stongue: |
|
|
| BaRTeZ |
hahahaha een biljartbal in je anus LOL!
dan ben je wel heel kansloos :) |
|
|
| Cmdr_Keen |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
hahahaha een biljartbal in je anus LOL!
dan ben je wel heel kansloos :) |
Kanslozer als met een gloeilamp in je reet? :crazy: |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Cmdr_Keen
Lijkt me pijnlijk als ie kapotspringt...:eek: |
:nervous: |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by basd
Nee dat was een andere scene.. met de caramelllllll. |
en de m&m's :stongue:
Teeuwen rulez! |
|
|
| jp |
"Waar is mijn shampoo gebleven?"
"Oh, hier schat!" |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by arj1o1
dat doet me denken aan een foto van *********** :nervous: |
Doet me denken aan Jackass...met dat speelgoedautotje.
Of aan de 2001 remix van Alles naar de Klote: Sjon, stop die hand in mijn reet! :D |
|
|
| Duke2003 |
| hoe krijg je in godsnaam een gloeilamp je reet in :conf: |
|
|
| pooley |
Hahah die Jackass epi :)) Lachen :)
En serieus blijven he !
Best we lzielig zo van die dingen, enigste excuus die ik zou aanvaarden is "ik was dronken en ze hebben vanalles met me gedaan"
Hebben wij ook al gedaan maar ZO ver niet nee :) |
|
|
|
|