|
FINTA... Finish Part of TA
|
View this Thread in Original format
| ShyTrance |
| d ska va FITA ffs :toothless |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
d ska va FITA ffs :toothless |
LOL! precis! |
|
|
| NooN |
Då vänder vi på lådan häär...
Titta, ni vann ett forum! Grattis Grattis!
(Dialekt: Göteborgska) |
|
|
| ScuL |
| jag gratulerade de.... :) kul att det finns en ny TA-'hem' för de :) |
|
|
| nekholm |
Yay! Har ni kollat beskrivningen?
Home to Orkidea, Darude, Nokia and apparently Santa Claus as well.
:D |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
d ska va FITA ffs :toothless |
wøøøørd :stongue: |
|
|
| Treo |
| Oh, trevligt :) synd att jag inte kan finska då heh. (jepp jag är från finland men jag kan inte många ord finska :tongue2 ) |
|
|
| Mario_GX |
hur löjligt låter inte det då¨? :) hehe FINTA :D *ler*
men jag får välkomna dom ändå :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Treo
Oh, trevligt :) synd att jag inte kan finska då heh. (jepp jag är från finland men jag kan inte många ord finska :tongue2 ) |
hehehe skummt |
|
|
|
|