return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
FINTA... Finish Part of TA
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Fan detta är värt en egen tråd... vi har fått en ny avdelning på ta

Den Finska delen av TA... Grattis till dom !!!


http://www.tranceaddict.com/forums/....php?forumid=75


onneksi olkoon! // Steve
ShyTrance
d ska va FITA ffs :toothless
St_Andrew
quote:
Originally posted by ShyTrance
d ska va FITA ffs :toothless


LOL! precis!
NooN
Då vänder vi på lådan häär...
Titta, ni vann ett forum! Grattis Grattis!
(Dialekt: Göteborgska)
ScuL
jag gratulerade de.... :) kul att det finns en ny TA-'hem' för de :)
nekholm
Yay! Har ni kollat beskrivningen?

Home to Orkidea, Darude, Nokia and apparently Santa Claus as well.

:D
Sand Leaper
quote:
Originally posted by ShyTrance
d ska va FITA ffs :toothless


wøøøørd :stongue:
Treo
Oh, trevligt :) synd att jag inte kan finska då heh. (jepp jag är från finland men jag kan inte många ord finska :tongue2 )
Mario_GX
hur löjligt låter inte det då¨? :) hehe FINTA :D *ler*

men jag får välkomna dom ändå :)
St_Andrew
quote:
Originally posted by Treo
Oh, trevligt :) synd att jag inte kan finska då heh. (jepp jag är från finland men jag kan inte många ord finska :tongue2 )


hehehe skummt
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement