|
אררררר פעם מליון....
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
מה הכתובת החדשה של ההאב?
ואיפה הטרד הקודם שפתחתי?
מה קורה במקום המזדיין הזה? |
|
|
| DjChook |
נו מה אתה דפוק פלוצר ?!
תמחק את ההודעה הזאתי מיד
אסור לרשום בשום מקום בטראנס אדיקט את הכתובת ולא את האייפי
ושחר, רועי מחק לך את הטרד כי הוא כעס על זה שאתה רושם הודעות רק שאתה צריך טובות וזה מעצבן פה אנשים
ואיפשהו הוא צודק.
עכשיו יש לך את הכתובת ואני מבקש שתמחק את הטרד הזה גם. כי אסור שיהיה איזכורים
המודים הראשיים בודקים את זה |
|
|
| Origin |
| מזה האב ??????יש מצב להסבר ??? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Origin
מזה האב ??????יש מצב להסבר ??? |
מצטער אחי
הייתי מסביר לך אבל אסור לנו לדבר על זה פה.....
בוא אלי לאיי סי קיו... 2430525 ואני אוכל להסביר לך כל מה שתרצה
ואגב, אני די מסכים עם חן פה..... סורי שחר, אבל מה שנכון נכון.... |
|
|
| Flotser |
מחקתי...
אבל תאמת אני לא מבין מה זה מזיק למה גם ככה עם שם משתמש וסיסמא |
|
|
| Scorchio |
זה לא שמפחדים שמישהו ייכנס
מפחדים ש
RIAA
או איזה אירגון זכויות יוצרים אחר יעלה על זה
ואז יסגרו את כל האתר |
|
|
| Flotser |
וואלה אחי צודק
איזה מפגר אני...
זה היותר מדי לימודים משפיעים עלי כנראה
:( :nervous:
מי ישגיח עלי ככה?
אנחנו צריכים מוד!!
:p :wtf: |
|
|
| DjChook |
בקטנה אחי
יהיה טוב |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
ושחר, רועי מחק לך את הטרד כי הוא כעס על זה שאתה רושם הודעות רק שאתה צריך טובות וזה מעצבן פה אנשים
|
זאת לא הסיבה שמחקתי לו את הט'רד!!
הסיבה היא שביקשתי פה מאתיים מיליון פעם לא לדבר על ההאב!
אם אתם לא יכולים לקבל את זה אז אל תהיו פה... מה אני יגיד לכם
אני הודעתי שכל ט'רד על ההאב ימחק...
ראו את זה כאזהרה אחרונה... ט'רד הבא ישר נמחק שאני רואה אותו |
|
|
|
|