return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אררררר פעם מליון....
View this Thread in Original format
Shahar
מה הכתובת החדשה של ההאב?
ואיפה הטרד הקודם שפתחתי?
מה קורה במקום המזדיין הזה?
DjChook
נו מה אתה דפוק פלוצר ?!
תמחק את ההודעה הזאתי מיד

אסור לרשום בשום מקום בטראנס אדיקט את הכתובת ולא את האייפי

ושחר, רועי מחק לך את הטרד כי הוא כעס על זה שאתה רושם הודעות רק שאתה צריך טובות וזה מעצבן פה אנשים

ואיפשהו הוא צודק.

עכשיו יש לך את הכתובת ואני מבקש שתמחק את הטרד הזה גם. כי אסור שיהיה איזכורים
המודים הראשיים בודקים את זה
Origin
מזה האב ??????יש מצב להסבר ???
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Origin
מזה האב ??????יש מצב להסבר ???


מצטער אחי
הייתי מסביר לך אבל אסור לנו לדבר על זה פה.....

בוא אלי לאיי סי קיו... 2430525 ואני אוכל להסביר לך כל מה שתרצה


ואגב, אני די מסכים עם חן פה..... סורי שחר, אבל מה שנכון נכון....
Flotser
מחקתי...
אבל תאמת אני לא מבין מה זה מזיק למה גם ככה עם שם משתמש וסיסמא
Scorchio
זה לא שמפחדים שמישהו ייכנס
מפחדים ש
RIAA
או איזה אירגון זכויות יוצרים אחר יעלה על זה
ואז יסגרו את כל האתר
Flotser
וואלה אחי צודק
איזה מפגר אני...
זה היותר מדי לימודים משפיעים עלי כנראה
:( :nervous:

מי ישגיח עלי ככה?
אנחנו צריכים מוד!!
:p :wtf:
DjChook
בקטנה אחי
יהיה טוב
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
ושחר, רועי מחק לך את הטרד כי הוא כעס על זה שאתה רושם הודעות רק שאתה צריך טובות וזה מעצבן פה אנשים


זאת לא הסיבה שמחקתי לו את הט'רד!!
הסיבה היא שביקשתי פה מאתיים מיליון פעם לא לדבר על ההאב!
אם אתם לא יכולים לקבל את זה אז אל תהיו פה... מה אני יגיד לכם

אני הודעתי שכל ט'רד על ההאב ימחק...
ראו את זה כאזהרה אחרונה... ט'רד הבא ישר נמחק שאני רואה אותו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement