return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: 1 [2] 3 
who's gonna be moderating this/ketä tätä tulee moderoimaan?!?! (pg. 2)
View this Thread in Original format
nekholm
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
Hei, ruottalaiset pois täältä ;)


Mä häiritsen ruotsalaiset niitten foorumissa, joten nyt he tulivat tänne häiritsemään meitä. Tai sit he vaan pelkäävät että mä oon täällä enemmän kuin siellä ;)
Mr.Mystery
So who will it be then?
arctic
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
So who will it be then?


Me ;)

/pm Swamper if you think one should be appointed now ;), having said that, the Aussie forum took awhile before it actually needed/got a mod.
GrimReaper
I could be a mod if anyone wants me to.. when i get back home from Brazil 10 Dec.

Voisin kylla olla modi jos joku vaan haluaa mut siihen hommaan.. kunhan tulen ensin palaan kotiin Brasiliasta 10 joulukuuta. :D
breakaholic
Joo, GrimReaper ja Vesa on melkeen vahvimmin tainnu ajaa tätä Suomi foorumia tänne joten näkisin mielelläni ainakin toisen modina :)
skip
quote:
Originally posted by breakaholic
Joo, GrimReaper ja Vesa on melkeen vahvimmin tainnu ajaa tätä Suomi foorumia tänne joten näkisin mielelläni ainakin toisen modina :)



grim ainakin, mutta vesaa ei ole pahemmin näkynyt pitkään aikaan, niin en tiedä olisiko kaverista joka ei ikinä ole täällä modiksi!
Mr.Mystery
Otetaanko postimäärän perusteella? ;)
Puuhis
Annan pienen ääneni Viikatemiehelle/Grimille ;) \o_
nekholm
Grim saa mun äänikin (mitä hevlettiä sä Brasiliassa teet?).
trancegirl79
GrimReaper, Mr Mystery tai Vesa...:D

Puuhis
Luin juuri GrimReaperin mailin ja ei voi olla muutakun HELVETIN KADE!!:whip: On sillä pojalla oltavat, prkle täällä ei ole edes lunta! :cool:
Sand Leaper
Grim and Vesa get my votes :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement