|
who's gonna be moderating this/ketä tätä tulee moderoimaan?!?! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| nekholm |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Hei, ruottalaiset pois täältä ;) |
Mä häiritsen ruotsalaiset niitten foorumissa, joten nyt he tulivat tänne häiritsemään meitä. Tai sit he vaan pelkäävät että mä oon täällä enemmän kuin siellä ;) |
|
|
| Mr.Mystery |
| So who will it be then? |
|
|
| arctic |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
So who will it be then? |
Me ;)
/pm Swamper if you think one should be appointed now ;), having said that, the Aussie forum took awhile before it actually needed/got a mod. |
|
|
| GrimReaper |
I could be a mod if anyone wants me to.. when i get back home from Brazil 10 Dec.
Voisin kylla olla modi jos joku vaan haluaa mut siihen hommaan.. kunhan tulen ensin palaan kotiin Brasiliasta 10 joulukuuta. :D |
|
|
| breakaholic |
| Joo, GrimReaper ja Vesa on melkeen vahvimmin tainnu ajaa tätä Suomi foorumia tänne joten näkisin mielelläni ainakin toisen modina :) |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by breakaholic
Joo, GrimReaper ja Vesa on melkeen vahvimmin tainnu ajaa tätä Suomi foorumia tänne joten näkisin mielelläni ainakin toisen modina :) |
grim ainakin, mutta vesaa ei ole pahemmin näkynyt pitkään aikaan, niin en tiedä olisiko kaverista joka ei ikinä ole täällä modiksi! |
|
|
| Mr.Mystery |
| Otetaanko postimäärän perusteella? ;) |
|
|
| Puuhis |
| Annan pienen ääneni Viikatemiehelle/Grimille ;) \o_ |
|
|
| nekholm |
| Grim saa mun äänikin (mitä hevlettiä sä Brasiliassa teet?). |
|
|
| trancegirl79 |
| GrimReaper, Mr Mystery tai Vesa...:D |
|
|
| Puuhis |
| Luin juuri GrimReaperin mailin ja ei voi olla muutakun HELVETIN KADE!!:whip: On sillä pojalla oltavat, prkle täällä ei ole edes lunta! :cool: |
|
|
| Sand Leaper |
| Grim and Vesa get my votes :) |
|
|
|
|