return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
New York House
View this Thread in Original format
Origin
טוב חברה החלטנו לעשות שיר בסיגנון כזה ניו יורק או משהוא בקצב ביט נמוך

Download

זה מה יצא אז תגידו מה חושבים:D
Origin
אופס לינק שבור ...תיקנתי ...תורידו
New Dowload
sorry:D
nFaivel
לא נתת כל כך הרבה מה לשמוע..:rolleyes:
Origin
למה לא אחי 4 דקות זה לא מספיק ?:conf:
Gil Shwarts
הבייסליין טוב תוריד ריוורב מהר!
גם מהכפיים
תאזן ווליום בהיטים
בכלל, הקטע צריך איזון...
1:57
אני ממליץ לך בחום!!! אבל בחום!!!
לבסס את כל הקטע על הסינטי הזה!
יא ראבק איזה עוצמה!


שוב, איכות הסאונד הורסת הכל
אבל יש המון המון פוטנציאל


ד"א
ההמשך של הסינטי הזה לא משהו
תשאיר אותו איך שהוא ב1:57
ותבנה עליו עוד ליינים
Origin
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
הבייסליין טוב תוריד ריוורב מהר!
גם מהכפיים
תאזן ווליום בהיטים
בכלל, הקטע צריך איזון...
1:57
אני ממליץ לך בחום!!! אבל בחום!!!
לבסס את כל הקטע על הסינטי הזה!
יא ראבק איזה עוצמה!


שוב, איכות הסאונד הורסת הכל
אבל יש המון המון פוטנציאל


ד"א
ההמשך של הסינטי הזה לא משהו
תשאיר אותו איך שהוא ב1:57
ותבנה עליו עוד ליינים


עוד לא עשיתי מסתרינג לשיר אז אל תשים לב
ואני ינסה לשנות את הסינטי בהמשך

תגיד גיל ...בא על רמיקס ? או שאתה עסוק בקטעים אחרים?

יש עוד תגובות ??
Sm0keMachine
טראק חמוד ביותר!
אהבתי את המלודיה..והווקאלים..
אבל עדיין לא הטרק לא נשמע מקצועי בכלל - האיכות על הפנים והסמפלים של הביטים נשמעים ישנים כאלו..
צריך להוסיף עוד ערוצים של תופים וכל מיני שטויות..
ואלו גם לא ביטים בסגנון של ניו יורק האוס (חוץ מהסנייר שמשתלב ממש יפה)
אבל באמת טראק סבבה..

אם יצרת אותו בפרוטי לופס אז תשלח לי אולי אני יעשה לו איזה רמיקס קטן :D

אני באיסיקיו
15682105
nFaivel
quote:
Originally posted by Origin
למה לא אחי 4 דקות זה לא מספיק ?:conf:

אה?!
אצלי זה
1:26...:conf:
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by nFaivel
אה?!
אצלי זה
1:26...:conf:


תוריד מחדש אחי

אגב, אני שומע את זה עכשיו
פאקינג שיט!!!!!!!!! :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Origin
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
תוריד מחדש אחי

אגב, אני שומע את זה עכשיו
פאקינג שיט!!!!!!!!! :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:


זה טוב ???או לא

HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Origin
זה טוב ???או לא


זה טוב מאוד! :D

נשמע כמו סגנון שאני יכול להתחיל להפיק
אין פה הרבה עבודה עם מקלדת, נכון?
Origin
רק עכבר ...חחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement