|
New York House
|
View this Thread in Original format
| Origin |
טוב חברה החלטנו לעשות שיר בסיגנון כזה ניו יורק או משהוא בקצב ביט נמוך
Download
זה מה יצא אז תגידו מה חושבים:D |
|
|
| Origin |
אופס לינק שבור ...תיקנתי ...תורידו
New Dowload
sorry:D |
|
|
| nFaivel |
| לא נתת כל כך הרבה מה לשמוע..:rolleyes: |
|
|
| Origin |
| למה לא אחי 4 דקות זה לא מספיק ?:conf: |
|
|
| Gil Shwarts |
הבייסליין טוב תוריד ריוורב מהר!
גם מהכפיים
תאזן ווליום בהיטים
בכלל, הקטע צריך איזון...
1:57
אני ממליץ לך בחום!!! אבל בחום!!!
לבסס את כל הקטע על הסינטי הזה!
יא ראבק איזה עוצמה!
שוב, איכות הסאונד הורסת הכל
אבל יש המון המון פוטנציאל
ד"א
ההמשך של הסינטי הזה לא משהו
תשאיר אותו איך שהוא ב1:57
ותבנה עליו עוד ליינים |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
הבייסליין טוב תוריד ריוורב מהר!
גם מהכפיים
תאזן ווליום בהיטים
בכלל, הקטע צריך איזון...
1:57
אני ממליץ לך בחום!!! אבל בחום!!!
לבסס את כל הקטע על הסינטי הזה!
יא ראבק איזה עוצמה!
שוב, איכות הסאונד הורסת הכל
אבל יש המון המון פוטנציאל
ד"א
ההמשך של הסינטי הזה לא משהו
תשאיר אותו איך שהוא ב1:57
ותבנה עליו עוד ליינים |
עוד לא עשיתי מסתרינג לשיר אז אל תשים לב
ואני ינסה לשנות את הסינטי בהמשך
תגיד גיל ...בא על רמיקס ? או שאתה עסוק בקטעים אחרים?
יש עוד תגובות ?? |
|
|
| Sm0keMachine |
טראק חמוד ביותר!
אהבתי את המלודיה..והווקאלים..
אבל עדיין לא הטרק לא נשמע מקצועי בכלל - האיכות על הפנים והסמפלים של הביטים נשמעים ישנים כאלו..
צריך להוסיף עוד ערוצים של תופים וכל מיני שטויות..
ואלו גם לא ביטים בסגנון של ניו יורק האוס (חוץ מהסנייר שמשתלב ממש יפה)
אבל באמת טראק סבבה..
אם יצרת אותו בפרוטי לופס אז תשלח לי אולי אני יעשה לו איזה רמיקס קטן :D
אני באיסיקיו
15682105 |
|
|
| nFaivel |
| quote: | Originally posted by Origin
למה לא אחי 4 דקות זה לא מספיק ?:conf: |
אה?!
אצלי זה
1:26...:conf: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by nFaivel
אה?!
אצלי זה
1:26...:conf: |
תוריד מחדש אחי
אגב, אני שומע את זה עכשיו
פאקינג שיט!!!!!!!!! :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
תוריד מחדש אחי
אגב, אני שומע את זה עכשיו
פאקינג שיט!!!!!!!!! :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
זה טוב ???או לא |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Origin
זה טוב ???או לא |
זה טוב מאוד! :D
נשמע כמו סגנון שאני יכול להתחיל להפיק
אין פה הרבה עבודה עם מקלדת, נכון? |
|
|
|
|