| arik |
| quote: | Originally posted by nFaivel
וואלה ?!
אחי הגדול תיקלט שם פעם!
זה רדיו עם הציוד הכי טוב בארץ!
אבל לא קולטים אותו למרחק כל כך רחוק:sadgreen:
נ.ב
אני מכיר את קול הקמפוס לא דיברתי עליו:) |
וואלה זה חדש לי:)
אני שמח לדעת שיש שם ציוד טוב
לפי דעתי עוד כמה חודשים הם יתרחבו מבחינת תדרים
גם יהיה תדר באינטרנט |
|
|