return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
106 FM רדיו נתניה!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
arik
quote:
Originally posted by Biondo
חחחח

בהצלחה

אבל תזהר שלא יתפסו אותך מהזיין

אתה לא יכול לנגן מוזיקה ממקורות לא חוקיים ברדיו

מה הכוונה?
nFaivel
quote:
Originally posted by arik
כן אחי
מכללה!


וואלה ?!
אחי הגדול תיקלט שם פעם!
זה רדיו עם הציוד הכי טוב בארץ!
אבל לא קולטים אותו למרחק כל כך רחוק:sadgreen:

נ.ב
אני מכיר את קול הקמפוס לא דיברתי עליו:)
arik
quote:
Originally posted by nFaivel
וואלה ?!
אחי הגדול תיקלט שם פעם!
זה רדיו עם הציוד הכי טוב בארץ!
אבל לא קולטים אותו למרחק כל כך רחוק:sadgreen:

נ.ב
אני מכיר את קול הקמפוס לא דיברתי עליו:)


וואלה זה חדש לי:)
אני שמח לדעת שיש שם ציוד טוב
לפי דעתי עוד כמה חודשים הם יתרחבו מבחינת תדרים
גם יהיה תדר באינטרנט
KrazyDJs
בהצלחה אח שלו..
ברגע שהתדר יהיה גם באינטרנט אני יקשיב ;)
Hell_Copter
וואלק שיהיה לך בהצלחה אריק
לך תדע... אולי תרד 7 תדרים בקרוב ותגיע לבי יו :D
arik
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וואלק שיהיה לך בהצלחה אריק
לך תדע... אולי תרד 7 תדרים בקרוב ותגיע לבי יו :D

חחחח הלוואי
לא סתם אני בינתיים מסתפק במה שיש
אני מתקדם לאט לאט ככה לפחות אני מקווה
יש לי הרבה זמן לפניי ואני לא הולך לשום מקום!!:)


נ.ב רועי
התקשרתי אליו לפני כמה ימים להגיד לך בהצלחה ולא ענית אז בהצלחה אחי בצבא
arik
ומי שמעוניין לשמוע סט שלי
כמובן שעכשעו השתפרי מאד לדעתי

אז אני ב
ICQ
169602456
Hell_Copter
quote:
Originally posted by arik
נ.ב רועי
התקשרתי אליו לפני כמה ימים להגיד לך בהצלחה ולא ענית אז בהצלחה אחי בצבא


אני יודע...
אבל טוב שלא התקשרת באמצע מסדר :)
אני כזה מרגיש רטט והסמל מדבר איתנו
arik
טוב נשמות
היום מ
6-8
שיהיה לי בהצלחה
בטח יהיו לי מלאן פאשלות אבל חפיף
DjChook
אל תילך בגישה הזאת
תגיד לעצמך
אריק... היום אתה הולך לעשות הסטוריה

DJ_Yuval
וואלה גם לי צריכים לסדר שם תכנית של טראנס
אני עכשיו יברר מה נסגר עם זה ;)

מי יודע אולי נעשה double dj :eyes:

תקליט היום את הסט ושלח לי מחר
arik
quote:
Originally posted by DjChook
אל תילך בגישה הזאת
תגיד לעצמך
אריק... היום אתה הולך לעשות הסטוריה

הייתי אומר את זה אבל...
לא נראה לי שאנשים שמשפעים שומעים את התחנה הזאת
ולא נראה לי שהרבה שומעים אותה עדיין
בכל מקרה אני מקווה לטוב
בכל זאת יש שם ציוד של ניומארק
ואני כל החיים שלי נגעתי רק בפיוניר
אז צריך להתרגל
הבעיה שאין לי אפילו דקה להתרגל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement