|
איפה אני מוצא מוזיקה חסידית !?? חחח
|
View this Thread in Original format
| divx-master |
נדלקתי על השירים של הברסלב האלה.. הדתתים המטורפים ששמים טראנסים
עכשיו זה אל סתם טראנסים זה טראנסים ומיקסים עם מילים של התורה וכאלה
הכיי מצחיק.
למשלל יש תשיר חום מתום
אז במקום שהזמן ישיר
"... רוצצצה אותתךך ..(בלום המתוק..).."
הוא שר..
"רבייי יוווכייי.."
חח הכי מצחיק
אם מישו יודע איך קוראים לשירים האלה או אולי יש לוש ירים כאלה שיעזור
תורה מראש לעוזרים |
|
|
| eXeTik |
| :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| DjChook |
| רואים שאתה חבר של אורן ;) |
|
|
| eXeTik |
האמת אני נזכר שראיתי כמה לינקים ב
rotter.net
מזמממממממממן...
עוד בתקופה שאהבתי מוזיקה חסידית :cool: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
רואים שאתה חבר של אורן ;) |
מה? מי? איפה?
אה, לא אני
חחחחחחח :rolleyes: |
|
|
| Origin |
זה מה קוראים לו...
Holly |
|
|
| Flotser |
וואלה אחי אם אתה מוצא דבר איתי אני גם רוצה
:p :wtf: |
|
|
| Rising |
| חן אני מקווה שלא התכוונת אליי. |
|
|
| divx-master |
| חחח לא לאאא אתם לא מבייינים זה ה- דבבבר !!1 |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by divx-master
חחח לא לאאא אתם לא מבייינים זה ה- דבבבר !!1 |
ואיתמר יש את הדיסק הזה....... שאגת הקודש, או משהו כזה, לא??
שמעתי אותו...... לא אהבתי..... |
|
|
| DjChook |
| התכוונתי לבן דוד שלי |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
התכוונתי לבן דוד שלי |
חחחחחחח אני יודע
אגב, מה איתו באמת?? לא ראיתי אותו פה הרבה זמן |
|
|
|
|