return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
איפה אני מוצא מוזיקה חסידית !?? חחח
View this Thread in Original format
divx-master
נדלקתי על השירים של הברסלב האלה.. הדתתים המטורפים ששמים טראנסים

עכשיו זה אל סתם טראנסים זה טראנסים ומיקסים עם מילים של התורה וכאלה

הכיי מצחיק.

למשלל יש תשיר חום מתום

אז במקום שהזמן ישיר

"... רוצצצה אותתךך ..(בלום המתוק..).."

הוא שר..
"רבייי יוווכייי.."

חח הכי מצחיק
אם מישו יודע איך קוראים לשירים האלה או אולי יש לוש ירים כאלה שיעזור

תורה מראש לעוזרים
eXeTik
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
DjChook
רואים שאתה חבר של אורן ;)
eXeTik
האמת אני נזכר שראיתי כמה לינקים ב
rotter.net
מזמממממממממן...

עוד בתקופה שאהבתי מוזיקה חסידית :cool:
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DjChook
רואים שאתה חבר של אורן ;)


מה? מי? איפה?
אה, לא אני
חחחחחחח :rolleyes:
Origin
זה מה קוראים לו...
Holly
Flotser
וואלה אחי אם אתה מוצא דבר איתי אני גם רוצה
:p :wtf:
Rising
חן אני מקווה שלא התכוונת אליי.
divx-master
חחח לא לאאא אתם לא מבייינים זה ה- דבבבר !!1
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by divx-master
חחח לא לאאא אתם לא מבייינים זה ה- דבבבר !!1


ואיתמר יש את הדיסק הזה....... שאגת הקודש, או משהו כזה, לא??
שמעתי אותו...... לא אהבתי.....

DjChook
התכוונתי לבן דוד שלי
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DjChook
התכוונתי לבן דוד שלי


חחחחחחח אני יודע

אגב, מה איתו באמת?? לא ראיתי אותו פה הרבה זמן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement