return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Santa Lusia på svensk???
View this Thread in Original format
netroM
Hjelp meg her.....
hvordan går Santa Lusia på svensk?

(har prøvd google...)
mjz
http://www.scandinavius.com/sweden/...l#anchor1094784

första resultatet i google...

ett tips, ska du hitta nåt på svenska, stava det inte på norska... ;)
St_Andrew
hehe hitta det oxå där, fast var tvungen att söka enbart på svenska.

Natten går tunga fjät, runt gård och stuga.
Kring jord som sol'n förlät, skuggorna ruva.
Då i vårt mörka hus, stiga med tända ljus,
Sankta Lucia, Sankta Lucia.

Natten var stor och stum. Nu hör det svingar,
i alla tysta rum, sus som av vingar.
Se på vår tröskel står vitkläd, med ljus i hår,
Sankta Lucia, Sankta Lucia.

Mörkret skall flykta snart ur jordens dalar.
Så hon ett underbart ord till oss talar.
Dagen skall åter ny, stiga ur rosig sky,
Sankta Lucia, Sankta Lucia.
St_Andrew
quote:
Originally posted by n0bben-
har hört att airbase ska göra en trance remix på sankta lucia..

nej nu yrade jag i nattmössan


hehe, vore iof coolt, finns ju tranceremix på bröllopsmarchen o allt möjligt
Airbase
Jag HAR faktiskt lovat att remixa Rudolf med röda mulen, vi får se hur det går :)
reveal
quote:
Originally posted by Airbase
Jag HAR faktiskt lovat att remixa Rudolf med röda mulen, vi får se hur det går :)


Hehe, det hade varit coolt :) Meddela här när den är klar :p
dbl
[QUOTE]Originally posted by Airbase
Jag HAR faktiskt lovat att remixa Rudolf med röda mulen, vi får se hur det går :) [/QUOTE

hahahaha... skulle ju bli hel ball :)
mjz
quote:
Originally posted by Airbase
Jag HAR faktiskt lovat att remixa Rudolf med röda mulen, vi får se hur det går :)


haha... med eller utan vocals? :)
montana
quote:
Originally posted by Airbase
Jag HAR faktiskt lovat att remixa Rudolf med röda mulen, vi får se hur det går :)


så vitt jag vet så det finns redan en rave/hardcore version av rudolf med röda mulen. jag tror att den hette rudolf the ravenosed raindeer och var med på nån rave/hardcore compilation från typ mitten/sent 90-tal
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement