|
Waar kan ik deze vinden ??
|
View this Thread in Original format
| Geronimo |
Ik denk dat vele van jullie die reclame wel kennen met die oma als dj van reesesport. Nu weet ik hoe die plaat heet maar ik kan hem nergens op mp3 vinden. Hij heet volgens mij x i gute - testos en ik vin hem kei goed.
Wie kan mij hieraan helpen ??
Alvast Bedankt |
|
|
| Bellie |
ik heb hem voor je.maar ik ben morgen pas thuis van kreta.
en het nr heet X-E-CUTE - TESTOS
GREETZ!! |
|
|
| New Wave |
Ik heb 2 versies voor je kerel, 1 normale en 1 Mindblowersz riemiks :-)
Ik zal ze uppen naar mijn Mijplee : [email protected], wachtwoord heb je misschien al.......... |
|
|
| Geronimo |
Thanks
Ik ben er nu een weekje tussenuit en ik heb er eentje van een kennis van mij gekregen, dus toch bedankt |
|
|
|
|