return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

 
Motorcycle - As The Rush Comes 12"
View this Thread in Original format
Puuhis
Huomasin tänään soittaessani kyseistä vinyyliä että vokaalin ässät suhisee enemmän kuin muissa vinyyleissäni. Äänirasioinani on Numarkin CS-1:set ja kummatkin, vinyyli sekä rasiat ovat aivan uudet. Arminin mixin puolella ässät suhahtaa vielä astetta kovemmin. Liekö vika tai 'ominaisuus' vinyylissä, kappaleessa vaiko rasioissa? :conf:
thomas
quote:
Originally posted by Puuhis
Huomasin tänään soittaessani kyseistä vinyyliä että vokaalin ässät suhisee enemmän kuin muissa vinyyleissäni. Äänirasioinani on Numarkin CS-1:set ja kummatkin, vinyyli sekä rasiat ovat aivan uudet. Arminin mixin puolella ässät suhahtaa vielä astetta kovemmin. Liekö vika tai 'ominaisuus' vinyylissä, kappaleessa vaiko rasioissa? :conf:


vinyylin prässihän tuohon vaikuttaa, pitää kai itsekin poistaa ko.
lätty joskus ja todeta tuo sama. itselläni on teknari ja stanton 500.
GrimReaper
Kyllähän se prässi eniten vaikuttaa mutta myös rasioilla ja neulojen malleilla on oma vaikutuksensa asiaan. Eri merkeillä ässät sihisevät enemmän, toisilla vähemmän, neulojen kuluessa sihinä lisääntyy.

Mutta tuossa tapauksessa uskoisin asian johtuvan vain prässistä.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement