return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Ronald Molendijk
View this Thread in Original format
TimeportE
Ik was gister op de Nijmeegse Vierdaagse feesten daar zag ik Soulvation feat. Ronald Molendijk staan.. het klonk best relaxed zo'n band samen met een dj..:D Weet iemand meer van hem of ook samen met Soulvation??....

blighty
Hi all,

Nou, ik vond het eigenlijk maar tegenvallen. Veels te slow & te clubby. Ik moet wel zeggen dat ik de stijl van Molendijk niet zo goed ken, dus het kan best wel zo zijn dat ie normaal gesproken ook dit soort tunes draait. Waar uit Nijmegen kom je trouwens vandaan??

Greetz,
Blighty
TimeportE
Ja het was soms inderdaad niet al te snel .. maar het stukje dat die rapper erbij kwam vond ik wel lekker klinken of zich..:) ik denk dat je ook niet te snel kunt gaan omdat je met meerdere lui speeld natuurlijk.. Maar ik zelf kende Molendijk eigenlijk alleen van naam.. zijn eigenlijk stijl ken ik ook niet zo goed..

Blik
volgens mij draait hij een beetje clubby, maar dat kan ik helemaal verkeerd hebben, is niet echt mijn stijl.....
Robvef
Ronald Molendijk speelt idd club. Dat Soulvation is een project van hem. Ben er zelf niet zo erg kapot van. Geef mij maar techno, trance (in die volgorde, ben sinds ik laatst meneer De Hey weer hoorde, helemaal gek van Techno)
TimeportE
Ik zag net op TMF een live set van Groove Armada.. Das toch ongeveer de zelfde stijl.. in ieder geval ook een dj begestaan door een zanger of andere muziekintrumenten..

magrec
ronald molendijk draait niet al1 club enzo.....



de set van armin van buuren op id-t radio was weer SUPARRR GEILLLLL

nieuwe risingstar...oe ah lekkur

mzzls
Frank V
Soulvation: te beluisteren op Dance Valley, ze komen op main stage. Misschein wel grappig.
Partyhardy!
quote:
Originally posted by magrec


de set van armin van buuren op id-t radio was weer SUPARRR GEILLLLL

nieuwe risingstar...oe ah lekkur

mzzls


Ja! lekker is dat nummer hè?!! Armin legt altijd zoveel gevoel in zijn produkties, hij is echt geniaal!! :D Heerlijke pure trance! Ik hoop dat hij hem op zijn nieuwe compilatie cd AVB003 "in motion" zet die gereleased wordt op 13 augustus! :D
magrec
quote:
Originally posted by Partyhardy!


Ja! lekker is dat nummer hè?!! Armin legt altijd zoveel gevoel in zijn produkties, hij is echt geniaal!! :D Heerlijke pure trance! Ik hoop dat hij hem op zijn nieuwe compilatie cd AVB003 "in motion" zet die gereleased wordt op 13 augustus! :D


pssst hij staat op avb003....:D :D

TimeportE
ik ben het met je eens dat Armin RELAXED is.. maar uuh das niet echt de topic... als er niet meer op de normale topic word gereageerd dan kunnen we inderdaad misschien overstappen op ander topic...
Greetz

Dago "B" Duck
Is die set van Armin ergens te downen?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement