return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Guess Who's (almost) Back!!!!!
View this Thread in Original format
Bellie
Hey ppl.Zit nu hier nog op Kreta.Vanavond ga ik terug naar huis.Ik heb helemaal nog geeen zin om te gaan,maar ja.....We zijn al om gvd 12:00 het appartement uitgekicked en we vliegen pas om 22:00.Ben echt super verrot nu man.Dit is echt een van de vetste vakanties geweest tot nu toe.Chickies in overvloed,niet te geloven gewoon :D.Heb gewoon 8 chicks geregeld (hihihi)Ik heb volgens mij in een jaar tijd geeneens zoveel meisies gehad.Maar hey das vakantie he ;.We hebebn eigenlijk niet veel bijzonders gedaan.Overdag gingen we naar "Starbeach".Das een groot complex aan het strand waar je vet relaxed kan chillen met een zwembad,bungejumpen,vette glijbanen etc etc.In het midden is een ronde bar waar de hele dag alleen maar vette Trance,Hardtrance,Techno wordt gedraaid.1 dag had tiesto er ook gedraaid.En als we niet naar starbeach gingen,gingen we op onze gehuurde scooter (Fire Fox) door heel kreta blazen.En die dingen rijden hard hier....Standaard gaat bijna elke brommer tegen de 90-100.Vorige week dinsdag en afgelopen dinsdag was er een schuimparty daar.Dat is echt zoooo bruut.Ik was nog nooit naar schuimparty geweest dus toen ik er aan kwam dacht ik waar ben ik nu weer beland maar na een paar uurtjes (en tig Baco's ;) ) was het uiteindelijk wel geslaagd.Vorige week woensdag zijn we naar de "Kriti Arena" geweest waar Marco V,Jean,Klubbheads en nog een paar gasten waren.Was heel vet.Marco V heeft volgens mij weer een nieuwe platencollectie ofzo want OMG wat een brute platen had ie weer op zak.Toen Jean ging draaien viel halverwege zijn set stroom uit.:)Afgelopen woensdag was het de beurt aan:Promiss,Erick-E,Tiesto,Scott Mac & Jose.We waren niet vanaf het begin daar dus hadden we net nog de laatste paar platen van Promiss kunnen luisteren.Erick-E was echt verassend goed.Lekker stampen en geen club bull.Tiesto begon begon zijn eerste 4 platen bijna weer in psies dezelfde volgorde als op Dutch Dimension,Revolution Cd,Magik 7 Cd.Dus ik dacht die begint weer aan zn standaard setje.Maar gelukkig heeft ie eindelijk weer wat nieuwe platen gehaald dus heb weer een paar hele vette nrs gehoord.Ik ga zo maar weer naar het appartement toe want ik ben echt helemaal KAPOT!!
Daar gaan weer 5 jaar van mn leven...;)Maar ik weet iig dat dit niet mn laatste keer is dat ik hier ben geweest.
Ik spreek jullie misschien vanavond.Maar zeker morgen.

!!!!KRETA RULEZ!!!!

GREETZ!!
!_PeTrUs_!
Zo te horen heb je het wel naar je zin gehad. Marco V heeft idd weer wat nieuwe plaatjes enzo..Hier is het ook nog steeds K U T weer... Het forum was saai geworden, maar klimpt nu weer uit het dal...Nog 2 weken en dan is Dance Valley aan de beurt...Dan gaan we elkaar zeker zien....

MzzL
Bellie
JAAAA Dancevalley is ook de eneige reden dat ik WEL terug wil ;)
Maaruh het is dus kutweer in NL.tering :mad: hier is het gewoon niet te harden af en toe.afgelopen week hadden we opeen een vette hittegolf.gewoon bijna 40 graden man.Ik was al donker maar nu lijk ik op een fokking Ghanees man :D.

GREETZ!!
Dj Lex
Zo jij hebt echt een coole vakantie gehad zo te zien. Super man.
En een hitte golf hebben we hier ook weer is nodig, want dit is ook nix.
En zit je in een internetcafe ofzo?:D
Bellie
quote:
Originally posted by Dj Lex
Zo jij hebt echt een coole vakantie gehad zo te zien. Super man.
En een hitte golf hebben we hier ook weer is nodig, want dit is ook nix.
En zit je in een internetcafe ofzo?:D


Jongen je wil niet weten hoe vet het hier is.hehe :)
Ik zit niet in Internetcafe :D.het is gewoon amusementenhal.er staan gokkasten,computerspellen en je kan tv tjekken :)
en omdat ik zo laat vlieg gaan ik mn tijd hier maar verdoen :D

GREETZ!!
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Bellie
Afgelopen week hadden we opeen een vette hittegolf.gewoon bijna 40 graden man.Ik was al donker maar nu lijk ik op een fokking Ghanees man :D.

GREETZ!!


HAHA LOL, hier is het net andersom...Ik heb nog geen spatje zon op mijn mooie huidje gehad deze maand. Ik lijk nu net zo'n Spoetnik uit de Syberische hooglanden...LOL:clown:
Bellie
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


HAHA LOL, hier is het net andersom...Ik heb nog geen spatje zon op mijn mooie huidje gehad deze maand. Ik lijk nu juist op zo'n Spoetnik uit de Syberische hooglanden...LOL:clown:


Hihihi lol :D
Ik vind Nederland echt het vetste land wat er maar is maar qua weer is het echt zoooooo bagger man.Naja kan niet alles hebben he...
hehe mn teller staat op nog 3 min.Na dit bericht stop ik ermee en ga ik maar een pizza halen ofzo.ppl tot morgen!!

GREETZ!!
Miss Proximus
damn..ik had GROOTSE plannen voor een elkom back thread...da's nu ook weer nie echt nodig geloof ik :D
maar ja..hey dushi, ik spreek je zondag ennu.....ik ga vanavond de concept foto's f inscanne :) doeidoei
Nastra Azzurro
KRETA RULEZ ZEKER......

Zo te horen was het dit jaar nog vetter....

vorig jaar waren een paar dingen fout gegaan....(kritivibes, oorinfectie blabla bla enzo)....

maar het was zeker een vette vakantie....

Vorig jaar hadden we ook 45 graden een paar dagen....das egt zooo relaxed...

en uh BELLIE....Heb je gebungeejumped? (hehe) ik heb eigenlijk nu die tshirt aan van NWB woohoo..........

ENUH.HOE was Malia?????
Dj Lex
45 graden???? Jezus dat hoeft ook weer niet van mij hoor. Dan kom je zwart thuis man. Dat is ook niet lekker meer. Ik kan er toch niet zo goed tegen. 35 graden op ze top:D :D

Henkie_henk
DUde k las alweer dat je ownage vakantie hebt gehad :D

Ik moet nog ik moet nog whahahaaa....

Schuimpartys ownen idd the place! Je moet alleen niet bang zijn voor harde tepels whahaa.. slets in overvloed.. en al helemaal nat nat nat.. whahaaaa.... tering.. nog nieteens zaterdag..

Ow ja 2e keer zelfde vraag?? nog ge bungeejumped?? :D

Welcome back

Wat je hebt gemist is dit zon beetje:

Flames
Flames
TA party (wordt georganiseerd)
wat gerelld songs..
Contact mij nog ff.. dan paas k je wat.. heb je weer wat nieuws om naar te luistere :D

Ow is dat "Regelen" van jou.. zandkorrelschuiven? of is het gewoon scoren?? ;) :p

GreetZz ik gaat fitnesse in dit hoereweer

mzzl
Nastra Azzurro
nou liFFer Ghanees dan Spoetnik.....:cool: :cool: :cool:

TOGGGGGGGGGG
Whahhahaha:clown: :clown: :clown: :clown:


ik ben nu helaas nog een beetje speotnik


Maruh ja
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement