return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
~Waste the mother******s~ (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Lex
quote:
Originally posted by Robvef


Klopt is van die film. In Belgie hebben ze ook nog een jumpnummertje van gemaakt. Is ook wel lachen.


Heb jij hem dan? Link hem ff als je wil als je hem hebt
!_PeTrUs_!
Sja, dat zou lache zijn haha :clown:
!_PeTrUs_!
<marquee>Het blijft leuk!</marquee>
Henkie_henk
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
<marquee>Het blijft leuk!</marquee>


Misschien moet je toch maar van de paddestoeltjes uit het bos afblijven...
rellivisit
DIT IS DUS HET VETSTE NUMMER VAN HET MOMENT, INDERDAAD AL WAT OUDER, MAAR ZEKER MUZIEK ZOALS MUZIEK ZOU MOETEN ZIJN, ZOEM ZOEM. OP FREQUENCE KOMT IE ZEKER LANGS EN IN DE TOP 10 VAN DJ FRANCOIS STAAT IE OP 5. EN GUESS WHO'S SPINNING @ FREQUENCE! CHECK DE TOP 10 MAAR EENS! ZEKER LEKKERE NUMMERS: WWW.DJFRANCOIS.NL.

C YA @ FREQUENCE.:D :D :D :D :D
TranceFool
quote:
Originally posted by rellivisit
DIT IS DUS HET VETSTE NUMMER VAN HET MOMENT, INDERDAAD AL WAT OUDER, MAAR ZEKER MUZIEK ZOALS MUZIEK ZOU MOETEN ZIJN, ZOEM ZOEM. OP FREQUENCE KOMT IE ZEKER LANGS EN IN DE TOP 10 VAN DJ FRANCOIS STAAT IE OP 5. EN GUESS WHO'S SPINNING @ FREQUENCE! CHECK DE TOP 10 MAAR EENS! ZEKER LEKKERE NUMMERS: WWW.DJFRANCOIS.NL.

C YA @ FREQUENCE.:D :D :D :D :D

Bedoel je Fend - Code Red????
Kvind em wel goed maaruh het beste nummer vinnik nie, hij is idd al iets van 4 maanden of meer oud.
Mijn favorieten van dit moment (kheb toch niks te doen):
In willekeurige volgorde:
- Angelic - Cant Keep Me Silent (Dumonde mix)
- Dance Nation - Sunshine (Wippenberg mix)
- Murphy Brown - Loose My Mind (DJ Dean mix)
- Safri Duo - Samb-A-Dagio (Airscape mix)
- Out Of Grace - Obscura
rellivisit
quote:
Originally posted by TranceFool

Bedoel je Fend - Code Red????


Nee, deadly force - last resort. Lijkt er wel iets op. Sunshine is inderdaad een lekker zomers nummertje ja. Mijn top 5: (heb ook niks te doen)

1. Deadly Force - Last Resort
2. Dj Furax - Power
3. Members of Mayday - 10 in 1 (pvd remix)
4. P.G.L. - Sunshine
5. Underworld - Born Slippy (cj stone remix)

Maar ja, dalijk wordt dit weer de zoveelste top 5 thread. Ach ja, mag ook wel op zijn tijd toch?
Toni_D2
Haha, via google hier gekomen, maar heerlijk om het nog eens te lezen. Vinden jullie dat liedje nog goed? Ik alvast wel. Maar ik denk dat de nieuwe garde hier het niet meer kunnen appreciëren.
New Wave
Dit is van vroegah.....toen muziek nog goed was.......zucht.....
Toni_D2
quote:
Originally posted by New Wave
Dit is van vroegah.....toen muziek nog goed was.......zucht.....



....en Aurélie nog maagd was :p

jp
I'd hit it
New Wave
.........toen Toni_D2 nog geen haargroei op zijn balletjes had.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement