|
~Waste the mother******s~ (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Robvef
Klopt is van die film. In Belgie hebben ze ook nog een jumpnummertje van gemaakt. Is ook wel lachen. |
Heb jij hem dan? Link hem ff als je wil als je hem hebt |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Sja, dat zou lache zijn haha :clown: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| <marquee>Het blijft leuk!</marquee> |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
<marquee>Het blijft leuk!</marquee> |
Misschien moet je toch maar van de paddestoeltjes uit het bos afblijven... |
|
|
| rellivisit |
DIT IS DUS HET VETSTE NUMMER VAN HET MOMENT, INDERDAAD AL WAT OUDER, MAAR ZEKER MUZIEK ZOALS MUZIEK ZOU MOETEN ZIJN, ZOEM ZOEM. OP FREQUENCE KOMT IE ZEKER LANGS EN IN DE TOP 10 VAN DJ FRANCOIS STAAT IE OP 5. EN GUESS WHO'S SPINNING @ FREQUENCE! CHECK DE TOP 10 MAAR EENS! ZEKER LEKKERE NUMMERS: WWW.DJFRANCOIS.NL.
C YA @ FREQUENCE.:D :D :D :D :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by rellivisit
DIT IS DUS HET VETSTE NUMMER VAN HET MOMENT, INDERDAAD AL WAT OUDER, MAAR ZEKER MUZIEK ZOALS MUZIEK ZOU MOETEN ZIJN, ZOEM ZOEM. OP FREQUENCE KOMT IE ZEKER LANGS EN IN DE TOP 10 VAN DJ FRANCOIS STAAT IE OP 5. EN GUESS WHO'S SPINNING @ FREQUENCE! CHECK DE TOP 10 MAAR EENS! ZEKER LEKKERE NUMMERS: WWW.DJFRANCOIS.NL.
C YA @ FREQUENCE.:D :D :D :D :D |
Bedoel je Fend - Code Red????
Kvind em wel goed maaruh het beste nummer vinnik nie, hij is idd al iets van 4 maanden of meer oud.
Mijn favorieten van dit moment (kheb toch niks te doen):
In willekeurige volgorde:
- Angelic - Cant Keep Me Silent (Dumonde mix)
- Dance Nation - Sunshine (Wippenberg mix)
- Murphy Brown - Loose My Mind (DJ Dean mix)
- Safri Duo - Samb-A-Dagio (Airscape mix)
- Out Of Grace - Obscura |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Bedoel je Fend - Code Red????
|
Nee, deadly force - last resort. Lijkt er wel iets op. Sunshine is inderdaad een lekker zomers nummertje ja. Mijn top 5: (heb ook niks te doen)
1. Deadly Force - Last Resort
2. Dj Furax - Power
3. Members of Mayday - 10 in 1 (pvd remix)
4. P.G.L. - Sunshine
5. Underworld - Born Slippy (cj stone remix)
Maar ja, dalijk wordt dit weer de zoveelste top 5 thread. Ach ja, mag ook wel op zijn tijd toch? |
|
|
| Toni_D2 |
| Haha, via google hier gekomen, maar heerlijk om het nog eens te lezen. Vinden jullie dat liedje nog goed? Ik alvast wel. Maar ik denk dat de nieuwe garde hier het niet meer kunnen appreciëren. |
|
|
| New Wave |
| Dit is van vroegah.....toen muziek nog goed was.......zucht..... |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dit is van vroegah.....toen muziek nog goed was.......zucht..... |
....en Aurélie nog maagd was :p |
|
|
| New Wave |
| .........toen Toni_D2 nog geen haargroei op zijn balletjes had. |
|
|
|
|