|
Provincie Groningen krijgt 'eigen HMH' (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
en ver reizen..
het is maar of je het er voor over hebt hoor.
Ik reis ook naar Eindhoven voor Marco V of ga een weekendje naar Maastricht omdat Tiesto een solo draait daar.
|
jah jij hebt er een lang reistijd voor over om ergens naar toe te gaan. Ik ook, als daar in winschoten een vet feest wordt gegeven ben ik er zeker bij. Maar een klein deel van de mensen hebben dat ervoor over. Heel veel randstadters weigeren om ver weg te reizen. Als die randstadters voor een normaal concert 3 uur moeten reizen doen ze dat echt niet hoor. Dan zitten ze 6 uur in trein voor max 2 uur concert. |
|
|
| eieregooie |
Ach, ik woon misschien in de randstad, maar naar de HMH (zeker met het OV) ben ik ook al een uur kwijt hoor...
Ach, met de auto doe ik het zo hoor, naar Winschoten rijden voor een feestje... met het OV zou ik er denk ik wat langer over moeten nadenken...
We waren toch ook allemaal in Arnhem met TiC? |
|
|
| BaRTeZ |
Leuk dat er ook in het noorden zoiets gedaan wordt, maar of het echt aan zal slaan, ik betwijfel het :(
Als er ook in Duitsland reclame wordt gemaakt voor de nieuwe tempel, heeft het wel een grotere kans van slagen. |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ach, ik woon misschien in de randstad, maar naar de HMH (zeker met het OV) ben ik ook al een uur kwijt hoor...
Ach, met de auto doe ik het zo hoor, naar Winschoten rijden voor een feestje... met het OV zou ik er denk ik wat langer over moeten nadenken...
We waren toch ook allemaal in Arnhem met TiC? |
Tja Arnhem ja..
Maar Winschoten e.d. is psychologisch voor heel veel mensen ver.. :p |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Tja Arnhem ja..
Maar Winschoten e.d. is psychologisch voor heel veel mensen ver.. :p |
ik vind 3 uur en 40 minuten met de trein nogal wat hoor, Arnhem was 40 minuten met de trein, de HMH is ongeveer 1 uur en 20 minuten...
Winschoten is met de auto veel korter, ongeveer 2 uur en 30 minuten
Dan is Winschoten opeens wel heel erg ver met het openbaar vervoer |
|
|
| Shabbaman |
| Het lijkt me sterk als zoiets winstgevend gemaakt kan worden. Nieuw publiek zullen ze er niet mee bereiken vermoed ik, en na Massive weet ik niet of er wel organisatoren zijn die zich daar aan zullen wagen. Ja, hardcore feesten, maar die verbieden ze toch weer na een paar keer... Gelukkig doen ze er nog een "marktonderzoek" naar, die 100 miljoen kunnen ze in de provincie Groningen echt wel nuttiger besteden (een tramlijn naar het zernikecomplex? :p ) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Blik
Arnhem was 40 minuten met de trein, |
Jij woont ook niet in de randstad :p |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Jij woont ook niet in de randstad :p |
Vanaf Amsterdam Centraal ben je ook maar een uurtje bezig met reizen hoor. Rotterdam is 1 uur en 25 minuten. Den Haag is 1 uur en 26 minuten.
Dus dat valt allemaal best wel mee
Vanuit Rosmalen ben ik 48 minuten kwijt, een kwartiertje minder dan als ik vanuit Amsterdam zou komen |
|
|
| Flipper01 |
Van mij mogen ze het ding meteen bouwen zodat er volgend jaar ook eens wat fatsoenlijke feesten in Groningen zijn!!
Maar eerlijk gezegd denk ik ook niet dat het echt haalbaar is.. :s |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by basvh
Trouwens als je ziet hoeveel concerten er niet worden gegeven zit die agende niet ook veels te vol. |
Ik krijg het gevoel dat je met deze opmerking impliceert dat alle concerten hetzelfde zijn? :conf:
Natuurlijk zijn er veel concerten. Er zijn inmiddels ook ontzettend veel bandjes! En een concert van Manu Chau tegenover Mariah Carey. Of Wu Tang tegenover Pavarotti. Of P.O.D. tegenover de Chemical Brothers.
Ja, dan mag je ook wel een volle concertagenda hebben! :)
Mooi initiatief rtouwens :D |
|
|
| Dj Lex |
| Zou Frans deze hal ook 10x vol kunnen zingen?:nervous: :eek: |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Zou Frans deze hal ook 10x vol kunnen zingen?:nervous: :eek: |
nadenkend over het gemiddelde musicale peil in Groningen.. (over drenthe en friesland kan ik niks zeggen) moet ik helaas vrij snel constateren..
Ja.. :nervous:
ik zou zo zeggen, luister eens een dagje Radio Noord. (zoals ik 3 dagen lang op mijn werk heb moeten doen.. )
:confused: |
|
|
|
|