return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Onko elämää Hallmarkin jälkeen?
View this Thread in Original format
Mr.Mystery
Nyt kun Hallmark, mielestäni paras bilejärjestäjä, on telakalla määrittelemättömän ajanjakson on aika suunnata katseet tulevaan.

Missäs hitossa me nyt biletetään?

Juu, onhan meillä Säteet ja muut, mutta ei tuo hardtrance/hardstyle/freeform/whatever oikein innosta pitemmän päälle.
Puuhis
Harmi homma tuo Hesperia uudistus tosiaankin. :( Suomessa/Helsingissä ei ole tosiaankaan bileitä liikaa ja nyt vielä vähemmän. Ite olen yrittänyt kytätä accesssin sivuilta ja StreetBeatin flyereista bileitä mutta näyttää todella hiljaselta. VR Makasiineista ei ole kunnon biletyspaikaksi, se tuli todettua Entropyssa ja nuo Säteet sun muut kemut ei myöskään iske meikäläiseen.
oO Wza Oo
Ei tosiaan näytä hyvältä tuleva talvi, ei taida olla helsingissä tiedossa mitää isompia trancekemuja. Turussa taitaa pyyhkiä hieman paremmin ja se on väärin :mad:
Taitaa ainoa toivo olla Illut kerran kuussa mutta minkä ihmeen takia ne pitää järjestää aina sunnuntai aamuisin :whip: :whip:
skip
quote:
Originally posted by oO Wza Oo Turussa taitaa pyyhkiä hieman paremmin ja se on väärin :mad:

ei täällä kyllä just mitään tapahdu, mitä nyt välillä jotain perusbileitä, muttei oikein ikinä mitään erikoisempaa, tai sitten mä olen vaan missannu kaiken taidokkaasti!:D
Mr.Mystery
Meidänhän pitäisi pistää joku SuomiTA-tapahtuma pystyyn ;)
QPS
No, ei se mun maailma siihen kaadu vaikka hallmarkit loppu, vaikka nyt on taas yksi uusi aukko täytettävänä. Mutta nythän on taas näytön paikka uusille bilejärjestäjille näyttää kyntensä :)!!!
thomas
quote:
Originally posted by Vesa
1. Vois yrittää kerätä tänne foorumille kohtalaisen kokoisen vakkariporukan. Esim. Klubituksessa on ollut aika paljon trancetopikkeja, että sieltä varmaan tulee jengiä, kun kuulevat tästä.

2. Järjestää TA-tapaamisen isojen trancebileiden yhteyteen.

3. Siitä sit kattoo, millaista toimintaa seuraavaksi.

kuulostaa mainiolta.
toaster
Tosin nyt keväällä on tulos aika paljon isompia tapahtumia mitä kelpaa tukea: Devotionit, Liquid, Pacifique ja sit Hallmarkin synttärit. Näihinki tapahtumiin tulee semmosia nimiä että oksat pois :stongue: Muutenki venuenaki käytetty taas ihan "uusia".
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by toaster
Tosin nyt keväällä on tulos aika paljon isompia tapahtumia mitä kelpaa tukea: Devotionit, Liquid, Pacifique ja sit Hallmarkin synttärit. Näihinki tapahtumiin tulee semmosia nimiä että oksat pois :stongue: Muutenki venuenaki käytetty taas ihan "uusia".

Mutta kevät on vasta keväällä... :(
Glorie
Moi mukulat! That's the only thing I can say in finnish :) (and count to three and say the word: bearhead.) Shame on me. Finland is close, landwise ;) not language-wise :p

quote:
Originally posted by toaster
Pacifique

http://www.pacifique.fi/home.shtml
:D

(yeee I searched your forum) :thepirate

Bye neighbours!

GrimReaper
Niin no, nythän Hallmarkki tulee taas, tällä kertaa Maestrossa. Huono puoli on vain ajoitus: helmikuun lopussa ja tietenkin juuri samaan aikaan Liquidin (ja MARCO V:n kanssa!!). :(

Ja tuo Suomi-TA meetingi olis kyllä loistava idea, näkis kuinka rumia karpaaseja itse kukin on! (Ihan kuin ite olisin joku malli) :haha:
Airvision
Joo kyllä hieman harmittaa kun Hallmark lopetti toiminnan...itse olin kova markin kannattaja ja mun mielestä BEST klubi :tongue3

Onneks on viellä noi synttärikemut tiedossa joten sinne pitää yrittää mennä fiilistelee viellä kerran.:crazy: :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement