|
nån från sthlm som vet?
|
View this Thread in Original format
| swe_Trancer |
| polaren ringde för en stund sen och sa att det ska va nåt hyffsat stort på *CENCUR* eller nåt idag... nån som vet nåt om det?:conf: |
|
|
| swe_Trancer |
| nån stor fest...skulle va trance och hardcore sa han... |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by swe_Trancer
nån stor fest...skulle va trance och hardcore sa han... |
Hörde igår att någon skulle spela acid live... nåväl... om någon vet kommer du nog få det som PM, inte offentligt rätt ut i forumet! |
|
|
| swe_Trancer |
| quote: | Originally posted by Aendy
Hörde igår att någon skulle spela acid live... nåväl... om någon vet kommer du nog få det som PM, inte offentligt rätt ut i forumet! |
vet du om de va på *CENSUR*? |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by swe_Trancer
vet du om de va på lilla essingen? |
Jag vet inte ett skit... jag vet inte ens om det var det de snackade om... jag bara snappade upp en mening ur luften som jag reagerade på... |
|
|
| Vizay |
det va en fest på *CENSUR* i nån bunkerliknande lokal, joel mull spelade bland annat :)
va inte där själv men jag vet att ferren va där, va tydligen fett....synn att man hade skadat ryggen å inte kunde dansa :/ |
|
|
| swe_Trancer |
| quote: | Originally posted by Vizay
det va en fest på stora essingen i nån bunkerliknande lokal, joel mull spelade bland annat :)
va inte där själv men jag vet att ferren va där, va tydligen fett....synn att man hade skadat ryggen å inte kunde dansa :/ |
fan att man inte var där då. *slår sej själv på ballen*:whip: |
|
|
| AC. |
Som sagts så många gånger tidigare redan så får inte sådan hära info komma ut på öppna forum som detta. Skulle faktiskt villja gå så långt och påstå att den info som redan kommit ut i den hära tråden är aningen för mycket.
http://www.organysm.com/fas/main.htm |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by AC.
Som sagts så många gånger tidigare redan så får inte sådan hära info komma ut på öppna forum som detta. Skulle faktiskt villja gå så långt och påstå att den info som redan kommit ut i den hära tråden är aningen för mycket.
http://www.organysm.com/fas/main.htm |
Stämmer bra det. UG fester ska inte disukteras public. PM eller IRL :) |
|
|
| swe_Trancer |
| quote: | Originally posted by AC.
Som sagts så många gånger tidigare redan så får inte sådan hära info komma ut på öppna forum som detta. Skulle faktiskt villja gå så långt och påstå att den info som redan kommit ut i den hära tråden är aningen för mycket.
http://www.organysm.com/fas/main.htm |
du har rätt jag ber om ursäkt:( |
|
|
| dj_hysterix |
| men va gjorde han för fel ? han skrev ju *censur* ? :nervous: |
|
|
|
|