|
Plaats hier ff jullie slaapkamer setup... ben benieuwd (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ PRESTO |
ik hoop dat jullie deze signature meer kunnen waarderen dan dat andere grote ding.
maarre zijn dr nog mensen die hun slaapkamer setup willen plaatsen |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by DJ PRESTO
ik hoop dat jullie deze signature meer kunnen waarderen dan dat andere grote ding.
maarre zijn dr nog mensen die hun slaapkamer setup willen plaatsen |
Sig is cool!
Slapekamer setup heb ik niet, dus helaas... :) |
|
|
| arj1o1 |
nouaj setup :conf:
maar ja niet voor het draaien alleen voor het luisteren:
sony set van 10 jaar oud (versterker, cd -speler, tuner)
met b&w 602s3 :p |
|
|
| New Wave |
Dit is hem dan:) :
Lekkere troep er onder maar dat is sinds vandaag netjes opgeruimd :)
En effe welke het zijn :)
 |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Disney
Sig is cool!
|
ik vinnum gay |
|
|
| pooley |

zoiets als sig?
flame me
Om toch ff de schijn hoog te houden
Ik heb 2 reloops 5000mk2's met een numark mengpaneel. De versterker en ee nnormale cd speler zijn ingebouwd in de tafel die ik gemaakt hebt.
Onder de tafel ligt ook ee nbox die naar schuin boven richt (geld voor monitors heb ik niet en zeker al geen plaats.
Achter me staat ook e nbox (Kenwood 90wat dacht ik)
Versterker is een Pioneer 2*90watt, gaat al zeer lang mee, werkt perfect.
Onder men tafel staat ook men platenbak, heb het zo gebouwd dat die tafel toch nog als soort bergruimte kan dienen in men kleine kamer :)
Naaldjes: ortofon concordes pro |
|
|
| total woot |
t is eigenlijk een woonkamer-setup, maar laat ik maar niet miereneuken :p
2 x Technics Sl 1210MK2
1 x Gemini UMX 7 VCA mixer
1 s Stanton Dj Pro 2000S
2 x Orthofoon Concorde Night Club E
1 x Kenwood AR-55
1 x Pioneer VSX 409
2 x Technics SB-RX 50 |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by total woot
t is eigenlijk een woonkamer-setup, maar laat ik maar niet miereneuken :p
|
volgens mij voel jij je nog steeds neit helemaal lekker :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by New Wave
En effe welke het zijn :)
|
Nou mag je me toch es uitleggen wat het verschil is tussen deze en de m3d? |
|
|
| NiTro |
2x Technics SL-1200MK5 Silver
2x Ortofon Concorde PRO
1x Dateq XTC
1x Sony MDR V700
1x Sony RX90 |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Nou mag je me toch es uitleggen wat het verschil is tussen deze en de m3d? |
Blauwe lampjes!!! :D
Er zit geloof ik nog wel wat meer klein verschil tussen, zal wel net zo'n soort upgrade zijn als van de mk2 naar de m3d. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Nou mag je me toch es uitleggen wat het verschil is tussen deze en de m3d? |
Hij is motorisch ietsjes beter, ook met de zijwaardse (dacht ik) druk is iets beter. Zou het niet weten precies.
Ding, ik heb die mk5 zonder de lampjes :) |
|
|
|
|