|
Die Sinterklaas
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
:rolleyes: |
|
|
| Cmdr_Keen |
| En dat op de vroege ochtend... |
|
|
| Eagle` |
| mooi uitgewerkt, leuke verhaallijn, kortom toppertje :happy2: |
|
|
| basd |
| Sorry maar dit is echt te crap voor woorden.. Dat een mens daar een aparte thread voor aan durft te maken :rolleyes: |
|
|
| Flippe |
vind m wel grappig :)
mare kende hem wel al! |
|
|
| ROFL |
| Haha, deze is echt de triest en dom voor woorden |
|
|
| jp |
| Een tweede en derde couplet, is dat nou teveel gevraagd? :D |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by basd
Sorry maar dit is echt te crap voor woorden.. Dat een mens daar een aparte thread voor aan durft te maken :rolleyes: |
misschien vind onze nieuwe mod hem wel cool :p |
|
|
| eieregooie |
| Whehe... sorry, maar dit vind ik zelfs niet leuk... Maar zo te zien zijn er wel mensen die em wel leuk vinden... |
|
|
| jp |
| in muddereetor, doe er es wat aan! :toothless |
|
|
|
|