Nyår?
|
View this Thread in Original format
DJ_Laszlo |
Några planer inför nyår?
Ingen trancefest som äger rum någonstans i de södra trakterna av detta avlånga land? Så jävla trött på alla förbannade fjortisfester vid alla högtidligheter här hemma. Mår illa bara av att tänka på skiten. |
|
|
Kongo_kim |
quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Några planer inför nyår?
Ingen trancefest som äger rum någonstans i de södra trakterna av detta avlånga land? Så jävla trött på alla förbannade fjortisfester vid alla högtidligheter här hemma. Mår illa bara av att tänka på skiten. |
same here.. Jag hatar fjortisfester. |
|
|
ScuL |
det finns redan ett tråd om det.
jag går till qlubtempo den 31.12 tillsammans med Glorie och Connector :) |
|
|
Glorie |
quote: | Originally posted by ScuL
det finns redan ett tråd om det. |
exakt!
quote: |
jag går till qlubtempo den 31.12 tillsammans med Glorie och Connector :) |
:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
TYVÄRR har jag fått erfara (av en superduktig fotograf) att min digitalkamera INTE var den bästa att ta "festbilder" med. Alltså den var svag vad gäller extrema ljussituationer.. så jag sörjer lite... Å andra sidan hade jag aldrig fått in så mycke större kamera i bh'n! :D
den får duga, eller nåt! :disbelief |
|
|
Goldiluxe |
quote: | Originally posted by Glorie
:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
... Å andra sidan hade jag aldrig fått in så mycke större kamera i bh'n! :D
KAMERA I BH'N? HAHAHA
giiiiirrl, du har tappat det!
woff woff! :crazy: |
|
|
ScuL |
quote: | Originally posted by Goldiluxe
KAMERA I BH'N? HAHAHA
giiiiirrl, du har tappat det!
woff woff! :crazy: |
hehe inte alls :D
vet du ett bättre sätt att smuggla in en digitalkamera ;) |
|
|
Vizay |
det ska vi nog inte gå in på här scul :p |
|
|
DJ_Laszlo |
en stor strumpa! funkade för mig på sensation...
idiot som jag var hade jag min digitalkamera i fickan...den tog de, men DV-kameran gömde jag i ena strumpan, och den hittade de aldrig :D
på dance valley var det lite annorlunda...där avvaktade jag lite grand och tittade hur noga de visiterade folk, och de hade mycket hårdare koll än på sensation...jag ville helt enkelt inte göra bort mig så digitalkameran hade jag i fickan, och dv-kameran i handen och hoppades på det bästa...när jag kom fram till vakten som skulle visitera mig sträckte jag snabbt ut händerna för att visa honom att "visitera på du!"
kameran som jag hade i fickan hittade han förstås - han såg lite skeptisk ut...hummade lite...jag bad honom snällt...då sa han bara "I haven't seen this", skrattade lite, sen fick jag gå... :) I och med att jag hade dv-kameran i handen och sträckte ut armarna så fort jag kom fram till vakten tror jag inte att han överhuvudtaget lade märkte till att jag hade något i den handen... :D
så...det gäller att våga chansa :)
funkar det inte, så säg bara att du har bilen där och att du ska lämna den....sen tar du bara och provar lyckan hos en annan vakt...
detta kanske inte funkar på events som TE, IC och sensation där köerna är långa som stryk...på dance valley så fanns där lyckligtvis aldrig någon riktig kö tack vare att allt folk inte brydde sig om att vara där precis när de öppnade...
så hur ni än gör, lycka till, och ta sen en jävla massa bilder..! annars....:whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
Glorie |
quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
dv-kameran i handen och hoppades på det bästa...när jag kom fram till vakten som skulle visitera mig sträckte jag snabbt ut händerna för att visa honom att "visitera på du!"
|
en DV-kamera i handen? är inte de väldigt stora? På mysteryland var vakterna också noggranna me mig, men inte me min långe basketspelare till kompis. Han gömde hela tiden en Minolta Dimage X i handen oxå. (han hade stora händer) ;) själv fick jag hälla ut min sprite och festis :( elakt! |
|
|
swe_Trancer |
quote: | Originally posted by Glorie
andra sidan hade jag aldrig fått in så mycke större kamera i bh'n! :D
efter ett sånt där uttalande kräver vi bild bevis!!
eller det går ju inte:rolleyes: |
|
|
jofawe |
haha, tackar så hemskt för tipsen om hur man kan smuggla en digitalkamera, själv har jag en Ixus v2 till måtten lika stor som ett kreditkort, dock något tjockare (2cm)
MEN, till trådens rot, Nyår!
Jag har inte en susning vart jag ska ta vägen, förra året var jag i lund där vi partajjade med de folk vi träffat på cypern det årets sommar... men iår är inte nått planerat.
Får väl sitta hemma och dregla eller nått. |
|
|
|
|