return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Europe - Sweden

 
Skype
View this Thread in Original format
reveal
(Vet att någon frågade om Skype i en tråd för en tid sedan, men hittade inte var, så jag startade en ny tråd istället.)

Tänkte bara påpeka att Skype från och med årskiftet kan användas till att ringa till det fasta telenätet, vilket får anses vara ett bra steg framåt för oss som gillar nätet :)

Läs mer på: http://www.aftonbladet.se/vss/it/st...,399008,00.html



Själv har jag använt det litegrann, måste säga att jag är nöjd hitintills, även om några funktioner saknas. Det verkar emellertid som att de kommer att implementeras och lanseras inom kort.

Ladda hem Skype från www.skype.com
Zliten
Testade det precis riktigt häftigt faktiskt...

Hoppas det blir mer funktioner bara och lite häftigare
TrancE_GyLLe
läste artikeln på aftonböade å de stog typ att vi årskiftet kommer dom ju att koppla upp sej på marknätet och men kommer att få betala för den tjänsten...
men dom tjänsterna som finns tillgängliga nu kommer fortsätta att vara gratis, eller???

kan tuvär inte prova... sitter med Win 98 som OS...

men iden verkar ju ap bra...

*jag ska nog starta ett företag som får sälja sprit fast till ett billigare pris än bolaget... trött på att monopol företag som tar ut på tok för höga priser....*
reveal
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
men dom tjänsterna som finns tillgängliga nu kommer fortsätta att vara gratis, eller???


Jepp, kommer fortfarande att vara gratis att prata över internet.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement