return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
forum description (pg. 2)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Men det är ju ändå ett ansikte utåt... Ska man se våran stolta Svenska avdelning som en plats för blonda storbystade tjejer med Volvos... isf får det hellre stå som det gör... tycker inte det verkar helt schyst mot dom få damer vi har heller... tror inte det tilltalar dom.

Varför avstår ni att tycka till ? Nån åsikt har ni väl... visst är det ingen stor fråga eller så men det är ändå nåt som ska stå för Svensk stolthet inom dansmusiken... Det har ju trots allt startats 2 trådar varav en är en "poll".

Soffliggare där ;)
JayBee
jag skulle villja ha första alternativet fast med något mer tillagt oxo

EDIT: "Home of IKEA, Blondes and the best party crowd according to Marco V"

kan ändra det lite ioförsig.. typ byta ut IKEA till volvo eller nått.. eller kan man skriva
"Home of ArtistX, ArtistX, ArtistX and the best party crowd according to Marco V" :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement