|
miten gabriel & dresden tekevät biisinsä / remiksinsä
|
View this Thread in Original format
| Puuhis |
| Nähty pari kertaa jo :rolleyes: mutta hauska.:happy2: |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by Puuhis
Nähty pari kertaa jo :rolleyes: mutta hauska.:happy2: |
joo, muutaman kerran olen tämän itsekin nähnyt, mutta pirun hauska se silti on! |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by skip
joo, muutaman kerran olen tämän itsekin nähnyt, mutta pirun hauska se silti on! |
...paitsi että tuo on lähestulkoon suora kopio siitä R'n'B-generaattorista. |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
...paitsi että tuo on lähestulkoon suora kopio siitä R'n'B-generaattorista. |
sitä sitten taas en muista nähneeni! |
|
|
| thomas |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
...paitsi että tuo on lähestulkoon suora kopio siitä R'n'B-generaattorista. |
joku vois postata sen tänne ? |
|
|
| breakaholic |
Löytyy ainakin
tuolta
:D |
|
|
| MekkaFIN |
| Heh, hauska tuo R'n'B-generaattori... :P |
|
|
| nekholm |
| Scooterin jätkillä on varmaan joku samanlainen ohjelma.. :haha: |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by nekholm
Scooterin jätkillä on varmaan joku samanlainen ohjelma.. :haha: |
Siinäpä jollekulle projekti photoshopattavaksi ;) |
|
|
| Epic Star |
| Heh heh, aika pahis on :D |
|
|
| Puuhis |
| quote: | Originally posted by nekholm
Scooterin jätkillä on varmaan joku samanlainen ohjelma.. :haha: |
Totta :) Tuon voisi photoshopata jos jaksaisi. |
|
|
|
|