return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

 
miten gabriel & dresden tekevät biisinsä / remiksinsä
View this Thread in Original format
thomas
http://www.harderfaster.net/images/...201809b2f64.jpg

:stongue: :stongue: :happy2: :happy2: :haha: :haha:
Puuhis
Nähty pari kertaa jo :rolleyes: mutta hauska.:happy2:
skip
quote:
Originally posted by Puuhis
Nähty pari kertaa jo :rolleyes: mutta hauska.:happy2:



joo, muutaman kerran olen tämän itsekin nähnyt, mutta pirun hauska se silti on!
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by skip
joo, muutaman kerran olen tämän itsekin nähnyt, mutta pirun hauska se silti on!


...paitsi että tuo on lähestulkoon suora kopio siitä R'n'B-generaattorista.
skip
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
...paitsi että tuo on lähestulkoon suora kopio siitä R'n'B-generaattorista.



sitä sitten taas en muista nähneeni!
thomas
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
...paitsi että tuo on lähestulkoon suora kopio siitä R'n'B-generaattorista.


joku vois postata sen tänne ?
breakaholic
Löytyy ainakin

tuolta


:D
MekkaFIN
Heh, hauska tuo R'n'B-generaattori... :P
nekholm
Scooterin jätkillä on varmaan joku samanlainen ohjelma.. :haha:
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by nekholm
Scooterin jätkillä on varmaan joku samanlainen ohjelma.. :haha:

Siinäpä jollekulle projekti photoshopattavaksi ;)

Epic Star
Heh heh, aika pahis on :D
Puuhis
quote:
Originally posted by nekholm
Scooterin jätkillä on varmaan joku samanlainen ohjelma.. :haha:

Totta :) Tuon voisi photoshopata jos jaksaisi.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement