return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Armin Solo fotos en videos online (pg. 2)
View this Thread in Original format
arj1o1
das een mooi formaat voor op de achtergrond
thanks
M_Peror
Wow! Super foto's man! Heerlijk zo'n mega-formaat... dan hou je nog een beetje kwaliteit over als je ze wil afdrukken (of idd als achtergrond gebruiken).

Thnx! :D

[edit]
ff zoeken of ik nog per ongeluk ergens op sta :)
Partyhardy!
Hey toffe filmpjes zeg! :cool: erg vet!
ook die fotos zijn master! Zitten ook een aantal hele stoere van Armin bij! :)


Op filmpje 7 staat SnuggLe! :) (Fearless Push remix)
en op filmpje 9 staat eieregooie! :) (Stonecold)
Tim81
Heel vet die filmpjes en foto's. Ik zag heel wat bekende gezichten voorbij komen... Donderdag weer eens bij Tijs kijken in Panama!
eieregooie
quote:
Originally posted by Partyhardy!
en op filmpje 9 staat eieregooie! :) (Stonecold)

Ha inderdaad :D
M_Peror
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Op filmpje 7 staat SnuggLe! :) (Fearless Push remix)
en op filmpje 9 staat eieregooie! :) (Stonecold)

En op filmpje 13 staat Engeltje! :D (En ik ook een beetje, als je goed zoekt... maar dat raad ik je niet aan, is niet de moeite waard :p )
Terpsichore
quote:
Originally posted by SnuggLe
Vette foto's man! Wat voor een cam heb je???

Mag ik niet 2 foto's lenen voor de set van Frans en mij? ;)


Cam is FujiFinepix F601


Wat wil je met die 2 fotos doen?
Stuur maar een link waar je ze neer zet!
Flipper01
Ik zat nog erg te twijfelen vrijdag of ik nog zou gaan.. Ik was namelijk in Den Haag met m'n ouders naar het DE-festival. Blof duurde tot 0:00 uur, maar tegen de tijd dat we bij de auto waren was het al 1 uur. Aangezien we geen idee hadden waar de Asta was en ik ook wel erg moe was heb ik toch maar besloten om niet te gaan.. Hopelijk komt er binnenkort nog een keer een lange Armin set of een ander leuk prog/trance feest.


Gave foto!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Terpsichore
Cam is FujiFinepix F601


Wat wil je met die 2 fotos doen?
Stuur maar een link waar je ze neer zet!



Hoeveel megapixel?

Heb ze niet gebruikt, mijne staan nu op Partyflock.nl


En das de enige normale foto van Sjinees :) Hij wilde niet op PF.
franzelare
leuke foto's idd

wel veel armin ;)

Optimus
nice pictures:D En die foto is wel leuk, een van de weinigen waar ik normaal eropsta:p
Partyhardy!
ja idd, dat is ook bijna de enige waar ik normaal op sta!
op die andere sta ik alleen maar bezweet! :p

en de volgende keer idd weer gezellig mee Flipper! :)

en Optimus; er is nog 1 foto waar je super op staat! die met die hand voor je gezicht! :disbelief ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement