|
eieregooie gefeliciteerd (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
| gefeli ouwe, duim in je kont! |
|
|
| AlFerox |
oh, ik dacht dat je jarig was ofzo! :toothless
18 december kom ik trouwens langs voor de LOTR-marathon.. ff 9 uur film kijken :crazy:
werk je dan?? |
|
|
| eieregooie |
| 18e... dat is de ehm... donderdag toch he? Dan ben ik er 's avonds :) |
|
|
| AlFerox |
| hehe, ja is op een donderdag.. ik zal 's avonds ook nog wel aanwezig zijn dan :rolleyes: :toothless |
|
|
| Teknikol |
| gefeliciteerd! :) |
|
|
| basvh |
Ei gefiliciflapstaart he
ook wil ik snuggle bedanken voor zijn modschap. |
|
|
| Remy D |
| Ik protesteer!!! Beter bannen we EI!!!:haha: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basvh
Ei gefiliciflapstaart he
ook wil ik snuggle bedanken voor zijn modschap. |
He he, iemand die het zegt.
Dank u, dank u:)
*Buiging*
:p |
|
|
| basvh |
| quote: | | He he, iemand die het zegt. |
eigenlijk niet zo slim om te gaan slijmen bij iemand die geen mod meer is.........Ei wat zit je haar leuk vandaag!!! :p :p :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basvh
eigenlijk niet zo slim om te gaan slijmen bij iemand die geen mod meer is.........Ei wat zit je haar leuk vandaag!!! :p :p :p |
Jij eikel, jij jij... :D |
|
|
| Duke2003 |
| go eieregooie :p ik had dan wel op magik gestemd geloof ik maar hier ben ik ook eeeeeerg blij mee |
|
|
| Flippe |
| En EI, hoe bevalt je nieuwe functie :):disbelief |
|
|
|
|