return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
goedkope vliegtickets
View this Thread in Original format
Robert
ik ben opzoek naar zo'n website waar je lekker goedkoop een vliegticket kan boeken (in mijn geval naar miami voor end maart (WMC)).
heb ff zitten zoeken op internet, kan er wel een aantal vinden.. misschien weten julie er een paar goeie??

thanks,

robert


(voor het eerst in een hele tijd dat ik thread start)
jp
http://www.d-reizen.nl
http://www.vliegtarieven.nl/

KLM heeft aanbiedingen voor de USA, met name als je minder dan 4 dagen of je langer als een week (nog goedkoper) blijft.

Ik zou sowieso niets anders dan KLM vliegen, ten eerste steun je de economie en ten tweede is de kans dat je in een gebouw landt een stukje kleiner ;)
Kamaya
ook een tijd geleden dat ik post...

http://www.basiqair.com/ is een hele goedkope site, ben via deze site naar Milaan gevlogen, prima in orde!!!

http://www.lowfarecompare.tk/ dit is een site van een oud huisgenoot van me, daar staan een heleboel bestemmingen in en tips en links naar goedkope maatschappijen/internetsites...

de groeten.
Blik
ryanair is ook altijd erg goedkoop, maar of ze naar Miami vliegen :conf:
ambs
www.tickettracker.nl vind ik ook wel goed ;)
Cmdr_Keen
Gewoon kijken bij Basiqair/Ryanair/Easyjet...
arj1o1
quote:
Originally posted by Blik
ryanair is ook altijd erg goedkoop, maar of ze naar Miami vliegen :conf:


vliegt alleen naar de kleinere airports als je naar brussel gaat met ryanair land je dus niet op brussel airport maar een klein vliegveld 50 km langs brussel same met vrijwel alle andere bestemmingen
en ze vliegen alleen binnen Europa anders wordt het te duur voor hun
basvh
quote:
Originally posted by jp ten tweede is de kans dat je in een gebouw landt een stukje kleiner ;)


bij KLM heb je wel meer kans om tegen een ander vliegtuig te vliegen. KLM heeft 20 jaar terug zwaar groot ongeluk in egypte of tunesie veroorzaakt. 300 doden ofzo
snitz
quote:
Originally posted by basvh
bij KLM heb je wel meer kans om tegen een ander vliegtuig te vliegen. KLM heeft 20 jaar terug zwaar groot ongeluk in egypte of tunesie veroorzaakt. 300 doden ofzo


[offtopic mode on]
Man toen zat jij nog in de luiers dus hoe kun jij nou weten of KLM dat veroorzaakt heeft:D
[offtopic mode off]
basvh
quote:
Originally posted by snitz
[offtopic mode on]
Man toen zat jij nog in de luiers dus hoe kun jij nou weten of KLM dat veroorzaakt heeft:D
[offtopic mode off]


nee nee toen zat ik in mijn vaders verrekijker.

maar goed ik heb een aangeboren intresse voor geschiedkundigheden. dat jij meer met vrachtautotjes speelt kan ik ook niks aandoen

snitz
quote:
Originally posted by basvh
nee nee toen zat ik in mijn vaders verrekijker.

maar goed ik heb een aangeboren intresse voor geschiedkundigheden. dat jij meer met vrachtautotjes speelt kan ik ook niks aandoen


en je bent 20? kijk dat ik toen nog vloeibaar was maar jij?!?:nervous:
basvh
heb het ff nagezocht. (dat zoeken we op, tingeling)

maar het gebeurde in 1977 op tenerife, 248 doden. wat de klm meteen een van de gevaarlijkste luchtvaart maatschappijen maakt qua dodenaantal
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement