|
Tiesto gearresteerd????? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| raoel |
| quote: | Originally posted by Divine9
niks aan de hand
|
Is ie al zijn vingers kwijt dan. i.p.v. alleen zijn pink:D:D:D
Maar boeie
Hij is toch weer gewoon in NL
Ook al heeft ie in de bak gezeten, he's back.
En ja, Ik heb al van meerdere gehoord dat ie master was op extrema, misschien heeft ie wel inspiratie opgedaan in bak. |
|
|
| Dj Lex |
Er wordt weer drukte gemaakt om nix joh.
Er is waarschijnlijk nix gebeurt en wordt het weer verschrikkelijk overdreven. En als ie nou gewoon lekker blijft draaien boeit het mij ook niet of ie wel of niet in de bak heeft gezeten. Hij is toch geen crimineel.
:D:D:D:D |
|
|
| DJ_Massive |
Tijs geen crimineel ?? hehe
wie weet heeft ie wel hennepplantjes in de vensterbank staan bij 'm thuis, je weet maar nooit...haha:whip: |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
wie weet heeft ie wel hennepplantjes in de vensterbank staan bij 'm thuis, je weet maar nooit...haha:whip: |
Zolang het er niet te veel zijn is dat geen probleem. |
|
|
| Freezel |
| Stop het graven FFS :p we hebben al een spamtopic dat gevuld moeten worden en als we bij andere spamtopics van andere landen bij willen blijven :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Asperge
Zolang het er niet te veel zijn is dat geen probleem. |
Ruim twee jaar later geeft Asperge een reactie, traag van begrip ofzo :toothless |
|
|
| Tim81 |
| Hij haalt wel weer even die heerlijke herinneringen naar boven van Tiesto op Extrema dat jaar!! :eyes: :crazy: :toocool: |
|
|
| moogwai |
Inderdaad, ga maar eens asperges uitgraven als je niks anders te doen hebt :whip:
:p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ruim twee jaar later geeft Asperge een reactie, traag van begrip ofzo :toothless |
zelfs wij belgen, zijn net nog ietsje vlugger van begrip :o :p |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by moogwai
ga maar eens asperges uitgraven |
Asperges kun je het beste STEKEN :disbelief |
|
|
| Optimus |
 |
|
|
| SnuggLe |
| Wat SUPER irritant die graven! |
|
|
|
|