|
2003 en wat vonden wij... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
Albums luister en koop ik praktisch nooit...dus kan geen eens een top 5 maken...
Top 5 feesten/festivals:
1. Mysteryland
2. Awakenings Outdoor
3. Defqon1
4. Shockers (wel de technozaal dan!)
5. Loveparade...(hele weekend en dan vooral the love from above)
5. Qlimax november
2 keer een 5e plaats want ik kan niet kiezen, ben naar zoveel feesten geweest afgelopen jaar... |
|
|
| SnuggLe |
Hier mijn Top-5's:
ALBUM:
1. Pascal Feos - Self Reflection
2. Alexander Kowalski - Progress
3. Remy - Bang!
4. Dido - Life for Rent
5. ..??
MIX-ALBUM:
1. James Holden - Balance 005
2. Pascal F.E.O.S. - Rize and Fall
3. Luke Slater - Fear and Loathing
4. Sander Kleinenberg - Renaissance Everybody
5. Michel de Hey - Trust the DJ (MDH01)
FEEST/FESTIVAL:
1. Tiesto in Concert
2. Godskitchen Global Gathering
3. Awakenings Festival Outdoor!
4. Mayday (Dld)
5. Club Q met Sander Kleinenberg / Invited met G&D
DJ's van het jaar
1. Pascal FEOS
2. John Digweed
3. Alexander Kowalski
4. Steve Lawrer... met stip!
5. Michel de Hey / G&D
Maar..ik hoop eigenlijk dat het beste feest nog komt: EVERYBODY met Sasha en Kleinenberg in het paard...... |
|
|
| Original |
Beste Feesten:
Tiesto In Concert... Muziek,sfeer,aankleding alles
Mysteryland... lekker zonnetje. :D
Defqon1...alleen jammer dat de trance zaal een doorloop zaal was, techno tunnel & open air waren
Revolution...de prijs was. 
Qontact Queensnight.. dj`s goed, maar de rest wat minder.
Beste Albums:
Shane54 - My Way
Ferry Corsten - Right Of Way
Armin Van Buuren - 76
John '00' Fleming - White Label Euphoria 2
Tiesto - Nyana
[onder voorbehoud, we nog een maand te gaan:D ] |
|
|
| Remy D |
Nou die cd heb ik gister gekocht en hij is TOP!! En het zegt veel wil ik een cd kopen die niks met trance, techno prog hardstyle te maken heeft. Of het moet een kado zijn maar dat is weer een ander verhaal. :D
Het is zelfs zo dat ik maar 2 non dance cd's heb gekocht de afgelopen jaren.
Dat is Dido dan en u2 best of 1980-1990 :D |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Remy D
Nou die cd heb ik gister gekocht en hij is TOP!! En het zegt veel wil ik een cd kopen die niks met trance, techno prog hardstyle te maken heeft. Of het moet een kado zijn maar dat is weer een ander verhaal. :D
Het is zelfs zo dat ik maar 2 non dance cd's heb gekocht de afgelopen jaren.
Dat is Dido dan en u2 best of 1980-1990 :D |
wat zijn jouw lijstjes dan?
Festivals:
1.MysteryRuk
2.Ruk Valley
3.QlubRuk
4.High Rukity
5.Ruqon1
Zoiets???? |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by basvh
wat zijn jouw lijstjes dan?
Festivals:
1.MysteryRuk
2.Ruk Valley
3.QlubRuk
4.High Rukity
5.Ruqon1
Zoiets???? |
Haha ik had het niet beter kunnen zeggen!! Je mist alleen Ruk in Concert! :haha: |
|
|
| BaRTeZ |
Albums:
1. Armin van Buuren - 76
2. Chicane - Easy To Assemble
3. Ferry Corsten - Right Of Way
4. Mirco de Govia - Chronoscale
5. Junkie XL - Radio JXL A Broadcast From The Computer Hell Cabin
Mix Albums:
1. Global Underground 25 - Live In Toronto mixed by Deep Dish
2. James Holden - Balance 005
3. Lost Language - Exhibition (Mixed By Solar Stone and Ben Lost)
4. Global Underground 24/7 - mixed by Danny Howells
5. People 2 - Both Sides Of The Picture - Mixed By D:Fuse
Party's:
1. Tiesto in Concert
2. Lloret Dance Festival
3. Armin Solo @ Asta
4. ASOT 100XXL @ Bloomingdale |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Remy D
Haha ik had het niet beter kunnen zeggen!! Je mist alleen Ruk in Concert! :haha: |
lol :p
Voor mij alleen een lijstje met feestjes, de rest is te moeilijk...
1 Tiësto In Concert
2 Dance Valley
3 Armin Solo Asta
4 Ferry Corsten Right Of Way
5 Qontact |
|
|
| basd |
Hmmm.. eempies denken hoor..
Feesten (vetste set)
(01) Mayday (Liebing)
(02) Tiesto in Concert (tis niet mijn ding maar was wel erg leuk)
(03) Groove City (eerste uur van Rolando)
(04) Godskitchen GG (Misstress Barbara)
(05) Awakenings Outdoor (Alexander Kowalski)
(06) Dance Valley (Umek)
CD's
Eigenlijk te weinig geluisterd / gekocht om een mening te kunnen vormen (kloteplaten) maar toch twee dan:
(01) Thievery Corporation - Richest lan in Babylon (eigenlijk 2002, maar nu pas ontdekt
(02) Dido - Life for rent (ook ik vind em echt goed)
Platen
zie mijn sig |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Hmmm.. eempies denken hoor..
Feesten (vetste set)
(01) Mayday (Liebing)
(02) Tiesto in Concert (tis niet mijn ding maar was wel erg leuk)
(03) Groove City (eerste uur van Rolando)
(04) Godskitchen GG (Misstress Barbara)
(05) Awakenings Outdoor (Alexander Kowalski)
(06) Dance Valley (Umek)
|
Als we het zo doen , dan:
1. Pascal FEOS op Awakenings
2. Chris Liebing op Mayday
3. Tiesto op Tiesto in Concert
4. Alexander Kowalski op Awakenings
5. Gabriel & Dresden op Invited |
|
|
| Optimus |
Leukste feestjes dit jaar:
grote: MysteryLand en Dancevalley
kleinere: 2 Days of Kaos
clubavondje: Armin solo
:cool: |
|
|
| moogwai |
| Hier moet ik nog even over nadenken en bovendien is het jaar nog niet over :) In ieder geval Tiesto In Concert op 1! |
|
|
|
|