return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

 
Flyereista
View this Thread in Original format
Puuhis
Mua on kiinnostanut nuo flyerit jo jonkin aikaa. Eli ketkä niitä tekee, kenelle tekee, miten sai työnsä myydyksi jne. Itse olen haaveillut saavani joskus tehdä bileisiin flyerin mutta en oikein tiedä keneltä kysyä ja kenelle lähettää töitä. :conf: Photoshop kokemusta löytyy kohta kolme vuotta ja tässä pari flyer esimerkkiä mitä olen tehnyt:





Jos jollakulla täällä löytyy kiinnostusta töitäni kohtaan niin ottakaa ihmeessä yhteyttä! :D
skip
oho! aika nättejä oli! flyeritkin yleensä ovat juuri sellaista kuvataidetta joka hivelee mun silmiä! nää oli kyl tosi hyviä!:)
MekkaFIN
Tuo alempi on aika siisti! :)
Mr.Mystery
Miksi tuo delfiini on pikseleinä? Olisi paljon hienompi kunnollisena imo.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement