return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Out Of Grace - Obscura
View this Thread in Original format
TranceFool
Dit nummer draaide Marco V op Mysteryland. Misschien ben ik een beetje laat hoor, maar dit nummer is echt wreed. Kzocht em al een tijdje dacht dat het de nieuwe van Marco V was, hij is dus van Marco V. maar dan onder een andere naam. Wat vinden jullie van dit nummer??????
Blik
topnummertje, te downloaden op Audiogalaxy natuurlijk:D
TimeportE
Top nummertje!!. Marco V. draaide em ook op sensation.. die set ruled best wel op dit moment volgens mij.. Downen zoeken bij kickme.to/trancegate.. en daarna eff naar beneden scrollen en daar moet de hele sensation live set staan.. :D
Greetzz

Muppet
In Mijn locker staat ie [email protected] en pm maar voor het password

Greetz Muppet
Dj Lex
Ja ik heb hem uit jou lockertje gehaald Muppet. gister ofzo. Lekker nummer. Heel goed :D :D :D
Glaniskanis
Hij is nog niet eens uit
Jullie luisteren dus naar een CD of Radio Rip

Top nummer btw :D


Greetz,
Glaniskanis
Dj Lex
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Hij is nog niet eens uit
Jullie luisteren dus naar een CD of Radio Rip

Top nummer btw :D


Greetz,
Glaniskanis


ja klopt is cd rip.
TranceFool
Ja dat dacht ik ook al, vond em errug kort en heeft helemaal geen intro, ben benieuwd of er een paar strakke remixen van gemaakt worden :D :D
Blik
Een hitxplosion rip van 5:19, klinkt wel zeer lekker

(maarreh, dat andere lied heet toch Anglia - Out of Grace, ipv Out of Grace - Anglia.......???:conf: )
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Blik
Een hitxplosion rip van 5:19, klinkt wel zeer lekker

(maarreh, dat andere lied heet toch Anglia - Out of Grace, ipv Out of Grace - Anglia.......???:conf: )


Nee dat was
Out Of Grace - Anglia


Greetz,
Glaniskanis

DJ_Massive
volgens mij is deze plaat helemaal niet geproduceerd door Marco V en Benjamin, maar door de 2 producers die ook de nieuwste Collusion plaat "Conspiracy" gemaakt hebben, die twee werkten geloof ik samen met Marco V en Benjamin aan de platen Out of Grace - Anglia en Collusion - Impetuous, maar ze produceren nu volgens mij zonder Marco en Benjamin
anders had je er wel wat over gelezen op Marco V's website, toch?
TranceFool
quote:
Originally posted by DJ_Massive
volgens mij is deze plaat helemaal niet geproduceerd door Marco V en Benjamin, maar door de 2 producers die ook de nieuwste Collusion plaat "Conspiracy" gemaakt hebben, die twee werkten geloof ik samen met Marco V en Benjamin aan de platen Out of Grace - Anglia en Collusion - Impetuous, maar ze produceren nu volgens mij zonder Marco en Benjamin
anders had je er wel wat over gelezen op Marco V's website, toch?

Ik denk dat Marco V zijn eigen producties alleen maar onder zn eigen alias uitbrengt, anders had ie wel een andere naam gebruikt. Als hij dat nummer niet heeft gemaakt zal hij dat nummer echt niet onder de naam Out Of Grace uitbrengen, lijkt me niks voor Marco V:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement