return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Dj Contests
View this Thread in Original format
TranceFool
Dat was ik nog vergeten te vertellen, ik was vorige week in Lloret en daar gingen we een beetje de discotheken af. We gingen naar St. Trop, was wel een hele mooie discotheek maar muziek was nie echt super, dus ff wat gedronken. Kijk ik boven me, hangt er een onwijs groot scherm waar een DJ contest bezig was. Ik weet niet of jullie dit weleens hebben gezien, maar wat die gasten allemaal met twee draaitafels en een mixer kunnen doen, dat is niet normaal:eek: :eek: Ik stond daar echt met een open smoel naar te kijken.:p :p Die gasten doen alles zo onwijs snel dat is niet normaal. Dit is dus niet plaatjes draaien, maar de gekste dingen met platen doen, de meeste van jullie weten denk ik wel wat ik bedoel. Wie kan me wat info geven over zulk soort wedstrijden (niet dat ik mee ga doen hoor ofzo:p ), misschien dat zoiets ook ergens in Ned. wordt georganiseerd????
Nastra Azzurro
Bedoel je HipHop soort dj contests met scratchen en all die vage dingen?

dat heb ik vaak gezien...die gasten gaan scratchen terwijl ze een handstand boven hun decks doen...eg ni normaal.....doen je een mooi piroettje of hoe je dat ook schrijft... ik denk wel dat dit voorkomt in NL maarja......
TranceFool
Nou dat heb ik nou ook weer niet gezien er was geen geluid bij maar volgens mij is dat geen Hip Hop, wel veel gescratch enzo, maar het zag er gewoon heel erg cool uit en ik had het wel es vaker gezien, vandaar
Nastra Azzurro
met hiphop bedoel ik gewoon Veel gescratch en veel van die beats...ik denk ni dat ze trance zo gaan mixen.....

meestal mixen ze beats en van die rare lyrics enzo.....
beetje ala Mix Master Mike en Dj Q-Bert ofzo....
Dj Lex
Ik d8 dat Dj contest altijd waren, dat degene die het beste draait wint. Die wedstrijden doen ze ook altijd in de disco bij mij in de stad.
TranceFool
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik d8 dat Dj contest altijd waren, dat degene die het beste draait wint. Die wedstrijden doen ze ook altijd in de disco bij mij in de stad.

Ja die hebbie ook, ik dacht al dat mensen dit zouden gaan zeggen (je bent de eerste Lex:p), maar dit is niet wie de beste platen draait, maar wie de gekste dingen doet. Kent niemand dit?
Dj Lex
quote:
Originally posted by TranceFool

Ja die hebbie ook, ik dacht al dat mensen dit zouden gaan zeggen (je bent de eerste Lex:p), maar dit is niet wie de beste platen draait, maar wie de gekste dingen doet. Kent niemand dit?

Haha nou blijkbaar niet. Misschien ga ik maar is kijken dan is wel lachuh :D
magrec
zoiets als dit

http://www.frshdjs.com/media/Jelle.rm
TranceFool
Ja dat bedoel ik, dat ziet er toch cool uit, zeg nou zelf :p :p
New Wave
ja ik weet wat je bedoeld kerel, ik heb een keer een docu gezien van zo'n gast die meedeed aan het DJ-contest, die gasten hebben kilo's prozac nodig :D zeker chill hoe doe gasten een ritme kweken door scrachen, en inderdaad, sommige kennen fette tricks, best cool om te zien......ikzelf vond da geen hip-hop, was het veel te snel voor.

LATA

TranceFool
Ik kon et ook niet echt HipHop noemen, het is eigenlijk geen stijl alleen maar ritme in een gigantisch tempo. Zoiets zouden ze is moeten uitzenden op tmf:)
Henkie_henk
Lijkt me wel moeilijk om op te dansen... als dat uberhaupt de bedoeling is...

waar ook kut op te dansen is...is faithless (come 1)...helemaal wanneer je zon sletje ik bedoel meisje moet "impressen" :) Was allejezus knap joh.. sta ik met er te dansen... haha komt er zon homo vriend aan *oeps*.. was wel groot obstakel :D

can you dance 2 my beat.. was ook nie zo handig.. maar uiteraard lukte master partey t wel :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement