|
Dj Contests
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| Dat was ik nog vergeten te vertellen, ik was vorige week in Lloret en daar gingen we een beetje de discotheken af. We gingen naar St. Trop, was wel een hele mooie discotheek maar muziek was nie echt super, dus ff wat gedronken. Kijk ik boven me, hangt er een onwijs groot scherm waar een DJ contest bezig was. Ik weet niet of jullie dit weleens hebben gezien, maar wat die gasten allemaal met twee draaitafels en een mixer kunnen doen, dat is niet normaal:eek: :eek: Ik stond daar echt met een open smoel naar te kijken.:p :p Die gasten doen alles zo onwijs snel dat is niet normaal. Dit is dus niet plaatjes draaien, maar de gekste dingen met platen doen, de meeste van jullie weten denk ik wel wat ik bedoel. Wie kan me wat info geven over zulk soort wedstrijden (niet dat ik mee ga doen hoor ofzo:p ), misschien dat zoiets ook ergens in Ned. wordt georganiseerd???? |
|
|
| Nastra Azzurro |
Bedoel je HipHop soort dj contests met scratchen en all die vage dingen?
dat heb ik vaak gezien...die gasten gaan scratchen terwijl ze een handstand boven hun decks doen...eg ni normaal.....doen je een mooi piroettje of hoe je dat ook schrijft... ik denk wel dat dit voorkomt in NL maarja...... |
|
|
| TranceFool |
| Nou dat heb ik nou ook weer niet gezien er was geen geluid bij maar volgens mij is dat geen Hip Hop, wel veel gescratch enzo, maar het zag er gewoon heel erg cool uit en ik had het wel es vaker gezien, vandaar |
|
|
| Nastra Azzurro |
met hiphop bedoel ik gewoon Veel gescratch en veel van die beats...ik denk ni dat ze trance zo gaan mixen.....
meestal mixen ze beats en van die rare lyrics enzo.....
beetje ala Mix Master Mike en Dj Q-Bert ofzo.... |
|
|
| Dj Lex |
| Ik d8 dat Dj contest altijd waren, dat degene die het beste draait wint. Die wedstrijden doen ze ook altijd in de disco bij mij in de stad. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ik d8 dat Dj contest altijd waren, dat degene die het beste draait wint. Die wedstrijden doen ze ook altijd in de disco bij mij in de stad. |
Ja die hebbie ook, ik dacht al dat mensen dit zouden gaan zeggen (je bent de eerste Lex:p), maar dit is niet wie de beste platen draait, maar wie de gekste dingen doet. Kent niemand dit? |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ja die hebbie ook, ik dacht al dat mensen dit zouden gaan zeggen (je bent de eerste Lex:p), maar dit is niet wie de beste platen draait, maar wie de gekste dingen doet. Kent niemand dit? |
Haha nou blijkbaar niet. Misschien ga ik maar is kijken dan is wel lachuh :D |
|
|
| TranceFool |
| Ja dat bedoel ik, dat ziet er toch cool uit, zeg nou zelf :p :p |
|
|
| New Wave |
ja ik weet wat je bedoeld kerel, ik heb een keer een docu gezien van zo'n gast die meedeed aan het DJ-contest, die gasten hebben kilo's prozac nodig :D zeker chill hoe doe gasten een ritme kweken door scrachen, en inderdaad, sommige kennen fette tricks, best cool om te zien......ikzelf vond da geen hip-hop, was het veel te snel voor.
LATA |
|
|
| TranceFool |
| Ik kon et ook niet echt HipHop noemen, het is eigenlijk geen stijl alleen maar ritme in een gigantisch tempo. Zoiets zouden ze is moeten uitzenden op tmf:) |
|
|
| Henkie_henk |
Lijkt me wel moeilijk om op te dansen... als dat uberhaupt de bedoeling is...
waar ook kut op te dansen is...is faithless (come 1)...helemaal wanneer je zon sletje ik bedoel meisje moet "impressen" :) Was allejezus knap joh.. sta ik met er te dansen... haha komt er zon homo vriend aan *oeps*.. was wel groot obstakel :D
can you dance 2 my beat.. was ook nie zo handig.. maar uiteraard lukte master partey t wel :D |
|
|
|
|