return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
blowen in matrix
View this Thread in Original format
Shadow
ik ga as zaterdag voor het eerst naar de Matrix (naar Tiesto) en ik vroeg me af wat het beleid daar is ten aanzien van blowen. Mag je een joint mee naar binnen nemen, zoals sommige tenten, of ben je die dan gewoon kwijt?
Cmdr_Keen
Matrixx is toch met dubbel x? :P

En volgens mij gooien ze je buiten met dat spul...
jp
In de Matrix
mag je alleen
rode of blauwe pillen meenemen :o
eieregooie
Hahaha
arj1o1
ik dacht dus dat het over de film ging en dat de vraag was of ze in de film blowden :D
Disney
Weet niet wat ze doen als ze het vinden bij je tijdens t fouilleren, maar in de zaal ruik ik regelmatig een dikke wietlucht en daar doen ze verder niks aan.

Dus als je t mee naar binnen krijgt.... smoke 'em if you got 'em!!!
TranceFool
Ik denk dat je anders ook gewoon ff de Matrixx kan bellen of mailen ;)
jp
Vraag gelijk effe of de wc-rol houder groot genoeg is om een dikke lijn neer te kunnen leggen. En of ie een beetje hoog hangt.
Shadow
bedankt voor de replies (de serieuze althans :-) )
arj1o1
quote:
Originally posted by Shadow
bedankt voor de replies (de serieuze althans :-) )


dat is TA niet altijd even serieus...

Disney
quote:
Originally posted by arj1o1
dat is TA niet altijd even serieus...


En zo hoort t!!! :p
franzelare
just find out how deep the rabit hole goes ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement