|
blowen in matrix
|
View this Thread in Original format
| Shadow |
| ik ga as zaterdag voor het eerst naar de Matrix (naar Tiesto) en ik vroeg me af wat het beleid daar is ten aanzien van blowen. Mag je een joint mee naar binnen nemen, zoals sommige tenten, of ben je die dan gewoon kwijt? |
|
|
| Cmdr_Keen |
Matrixx is toch met dubbel x? :P
En volgens mij gooien ze je buiten met dat spul... |
|
|
| jp |
In de Matrix
mag je alleen
rode of blauwe pillen meenemen :o |
|
|
| arj1o1 |
| ik dacht dus dat het over de film ging en dat de vraag was of ze in de film blowden :D |
|
|
| Disney |
Weet niet wat ze doen als ze het vinden bij je tijdens t fouilleren, maar in de zaal ruik ik regelmatig een dikke wietlucht en daar doen ze verder niks aan.
Dus als je t mee naar binnen krijgt.... smoke 'em if you got 'em!!! |
|
|
| TranceFool |
| Ik denk dat je anders ook gewoon ff de Matrixx kan bellen of mailen ;) |
|
|
| jp |
| Vraag gelijk effe of de wc-rol houder groot genoeg is om een dikke lijn neer te kunnen leggen. En of ie een beetje hoog hangt. |
|
|
| Shadow |
| bedankt voor de replies (de serieuze althans :-) ) |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Shadow
bedankt voor de replies (de serieuze althans :-) ) |
dat is TA niet altijd even serieus... |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by arj1o1
dat is TA niet altijd even serieus... |
En zo hoort t!!! :p |
|
|
| franzelare |
| just find out how deep the rabit hole goes ;) |
|
|
|
|