|
Grattis i efterskott Smekbar!
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| Som fyllde jättemycket igår onsdag ;) Grattis! |
|
|
| ShyTrance |
| grattis i efterskott :D |
|
|
| ScuL |
| :eek: grattis i efterskott :D |
|
|
| Pjox |
| Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrattis :) |
|
|
| MojjMojj |
| Grattis :) hur gammal är den här nu då? :D |
|
|
| mjz |
| grattis is efterskott, och i förskott till nästa år för säkerhets skull... :) |
|
|
| Glorie |
Grattis från mig me!!!
verkar va en del decemberbarn på TA :) :rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Grattis Herr Smek.... bar :) Hur gammal blir du... eller hur mindre ung borde man kanske säga blir du ? |
|
|
| Zliten |
| Då säger jag också grattis i efterskott da :) |
|
|
|
|