return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

 
Kaksi vuotta TrancEaddictina...
View this Thread in Original format
Mr.Mystery
Profile For Mr.Mystery

Date Registered: Dec-04-2001

Niin se aika vaan kuluu... tuntuu kuin siitä olisi ikuisuus vaikka siitä on vasta 2 vuotta.
Internet-aika on niin paljon nopeampaa kuin oikea aika.
MekkaFIN
Veteraani. :P Ite rekisteröidyin vasta muutama päivä sitten...
thomas
2,5 vuotta täynnä tranceaddictia ja vielä en ole kyllästynyt :thepirate
Puuhis
Vajaa vuosi :toothless
nekholm
Onneks olkoon, ite oon ollu melkein 3 vuotta (28 Tammikuu 2001) :D
Sting Ray
Profile For Sting Ray

Date Registered: Sep-07-2000

userid=64 :D

Ensimmäinen postaus

Taisinpa olla rekisteröitynyt jo tätä nykyistä edeltävään TA-foorumiin :cool:
Torakka
Vasta pari päivää TranceAddictina:tongue2
GrimReaper
Jaahas,

Date Registered: Oct-01-2001

eli reilu pari vuotta mullakin TA:ssa tullu vietettya jasenena, seurannut olen TA:ta alusta asti, sielta 2000 alkupuolelta. Silloin se oli viela messageboardi, ei foorumi.
toaster
Onhan sitä hetken aikaa tullu pyörittyä. En kyl pahemmin oo ehtiny tänne mitään kirjottelemaan, ehkä seki muuttuu nyt. Plattariin ja Klubitukseen menny kaikki aika melkeen.

Dec-30-2000
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement