|
Knomaden - nu i SWETA-version
|
View this Thread in Original format
| knomaden |
Hej!
Efter att ha träffat några sköna filurer jag känner från framförallt TC och till viss del från t.nu (där jag huserat tidigare under samma alias), så bestämde jag mig och tog steget att även öka mitt onlineliv till TA he he.
Orkidea får väl skyllas på då, Fokused...
Men innan jag säger så mycket mer (jag återkommer med presentation i Svenska Folket-tråden efter helgen, lite buzy annars just nu...typ...öh just nu?? Skulle det vara ett undantag? Gaaah...ett liv i minst 130 BPM...) så skulle jag säga "najs 2B here"!
Och fet kram till alla som stompade till Orkidea i fredags! Det var fett...jag lägger in lite diverse kommentarer om det och säger bara en sak, att träffas offline after party och lägga av några garv med Mindshooter, Steve, Aendy, Staz och Amplifire ex vis när vi kom på nya Göteborgsgruppen "Ace of Airbase", och Steve tjatade om "Swedish Meatballs", gör ju bara att jag var tvungen att ta klivet in hit ha ha. Och det var obetalbart att se Envio få hybris och låta det vara supersvårt för stackars Tapio H att försöka spela samtidigt som Envio hängde över Orkidea när finnen hade ett diplomatiskt leende när Envio fick "fyllehybris"...eller var det bara så att han var berörd av solen, så het som han var över låten? "Touched by the sun", äh ni fattar...SWETAs är ju smarta, typ.
Nu till arbetet!
10 4 over and out.
Peace,
Anders
PS. Kolla snart webbloggen när jag postar i Orkideatråden, efter helgen, då har jag scannat in omslaget där han signade sin CD, http://onamission.typepad.com ;) DS. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| Välkommen, du kommer garanterat att trivas! |
|
|
| jofawe |
whoohooo .. ytterligare en växjö-bo (och framför allt en oam prins av högsta kvalié!)
Jag har precis gjort mig till rätta här på SWETA, och måste säga att jag faktist trivs :)
Hoppas du kommer göra samma sak ;) |
|
|
| mindshooter |
Tjena mannen o tack för senast :)
Kul att du hittade hit, här kommer du trivas finfint!
Välkommen till familjen |
|
|
| dbl |
| välkommen till sweta familjen :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan kul å se dig Knomaden... du hitta hit tillslut... Välkommen till familjen :)
Fan lite fylle tjat hör bara till... precis som i fredags men av att läsa här http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=144750 så verkar man va en av dom nyktrare personerna :D
Slänger upp den här igen med
Amplifire, mindshooter, Staz, knomaden (TC & numera SWETA) & Aendy
// Steve :) |
|
|
| knomaden |
Tack alla underbara!
Kram fete...menar jag!
*speechless*
Peace,
Anders
*som känner sig mer än välkommen :)*
PS. Nice pic från situationen jag beskrev i min orginalposting. DS.
PPS. ...och välkomna alla på Club PuLS Xmas TRANCE eXperience...19 dec DownTown Växjö! Resident little me warmup, guest Rob Angel...
Details L8r! DDS. |
|
|
| envio |
haha... blev lite för mycket i fredags ja, hoppas ingen tyckte jag störde :P
har du lämnat t.nu för gott nu?
:) |
|
|
|
|