|
JACK @ KERMA 5.12.2003 >> Independence Day's Eve
|
View this Thread in Original format
| Puuhis |
KERMA PRESENTS JACK. HOUSE MUSIC. MONTHLY FRIDAYS.
Friday 05.12.2003: Independence Day's Eve Xtravaganza !!
MAIN ROOM:
Orkidea [Unity - Black Hole Rec]
Dallas Superstars [Stockholm Rec]
JS16 [16 Inch / Sähkö / Puu]
REDRUM:
Unity Collective [Klubitza Massiv]
EVERY FIRST FRIDAY OF THE MONTH AT KERMA. HELSINKI. FINLAND.
05.12.2003 22:00-04:00 - Age limit 20 years - Next date 02.01.2004
Mr.A & Orkidea: Jack Mix 1 from Street Beat, Mosso & Kerma...
::::: Discotheque Kerma ke-la 22-04
::::: Bar Redrum ke-la 22-04
::::: Erottajankatu 7, 00130 Helsinki
___________
Main Room:
22:00 - 01:30 Orkidea
01:30 - 03:45 Dallas Superstar & JS16 (b2b)
Redrum:
22:00 - 04:00 Unity Collective
Eli kyseinen teksti kopioitu plattarin foorumilta (missä itse liikun vain satunnaisesti:p). Lineup näyttää ihan hyvältä, joten mut ja hbrdin löytää varmaan tuolta huomenna. ;) Sinne kaikki! |
|
|
| Mr.Mystery |
| Ehkä muuten, mutta tuo kohta jossa lukee "HOUSE MUSIC" tökkii aika rankasti. |
|
|
| hbrd |
| jepujee tänne näin :tongue2 |
|
|
| Puuhis |
| hbrd, autolla vai bussilla? |
|
|
| QPS |
| Vaikuttaa niin hyvälle, että täytyypä melkein ottaa itseäni niskasta kiinni ja raijata itseni paikalle :D ! |
|
|
| hbrd |
| quote: | Originally posted by Puuhis
hbrd, autolla vai bussilla? |
Sun autolla tai bussilla. ;) |
|
|
| Puuhis |
| Nonni tänne siis kohta! Mitä luultavammin luvassa muutakin kun housea. ;) toivottavasti muitakin TA jannuja ilmaantuu paikalle. - Puuhis & hbrd |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by Puuhis
Nonni tänne siis kohta! Mitä luultavammin luvassa muutakin kun housea. ;) toivottavasti muitakin TA jannuja ilmaantuu paikalle. - Puuhis & hbrd |
Jää kyllä väliin, tulin just lätkämatsista ja olen väsynyt sekä hikinen... |
|
|
|
|