|
מיס ארנה
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
יש היום בקניון ארנה טקס בחירת מיס ארנה
משהו הולך?
אין לי עם מי ללכת כל החברים בצבא\עבודה
:( |
|
|
| DjChook |
| מי יצא מהבית בקור הזה ?! |
|
|
| Ariels |
| אני רוצה !!!!!!!!!! |
|
|
| Shahar |
| אנחנו מתכננים ללכתתתת |
|
|
| warpedd_ |
משהו היה חוץ ממני מאריאל??
היה די מעפן
שרון הזאתי מכוערת היתה צריכה לקבל מלפפון לראש
בקהל היו יותר כוסיות..
למרות שהיו איזה כמה מרעננה די שוות |
|
|
| Dj Black |
לא הייתי...
שמעתי שלא היה לי מה להפסיד אז לא נורא
:toothless |
|
|
| Ariels |
ייייייייייייייאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
שששששששששששששששיייייייייייייייייי
גגגגגגגגגגגבבבבבבבבבבססססססססוווווווו
!!!!!!!! איזה חתיך
!!!!!!!!! יש לי את כל הדיסקים שלו
! תומר, יא מזדיין, המפתחות שלי אצלך |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
ייייייייייייייאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
שששששששששששששששיייייייייייייייייי
גגגגגגגגגגגבבבבבבבבבבססססססססוווווווו
!!!!!!!! איזה חתיך
!!!!!!!!! יש לי את כל הדיסקים שלו
|
היה מצחיק שביום הראשון אחרי שהתגייסנו עשו לנו בבקום הופעה של להקה צבאית כזאת...
קיצר לפני שהם עלו חבר שלי כזה צועק למפקד... המפקד אפשר לשאול שאלה?
שי גבסו ישיר לנו היום?
כולם נשפכו מצחוק שם!! |
|
|
| warpedd_ |
כמה ילדות קטנות אלוהים
ואריאל השרוט הזה מתחיל לסתלבט על כל מה שזז |
|
|
|
|