return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מיס ארנה
View this Thread in Original format
warpedd_
יש היום בקניון ארנה טקס בחירת מיס ארנה

משהו הולך?
אין לי עם מי ללכת כל החברים בצבא\עבודה
:(
DjChook
מי יצא מהבית בקור הזה ?!
Ariels
אני רוצה !!!!!!!!!!
Shahar
אנחנו מתכננים ללכתתתת
warpedd_
משהו היה חוץ ממני מאריאל??

היה די מעפן
שרון הזאתי מכוערת היתה צריכה לקבל מלפפון לראש
בקהל היו יותר כוסיות..

למרות שהיו איזה כמה מרעננה די שוות
Dj Black
לא הייתי...
שמעתי שלא היה לי מה להפסיד אז לא נורא
:toothless
Ariels
ייייייייייייייאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
שששששששששששששששיייייייייייייייייי
גגגגגגגגגגגבבבבבבבבבבססססססססוווווווו

!!!!!!!! איזה חתיך
!!!!!!!!! יש לי את כל הדיסקים שלו


! תומר, יא מזדיין, המפתחות שלי אצלך
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
ייייייייייייייאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
שששששששששששששששיייייייייייייייייי
גגגגגגגגגגגבבבבבבבבבבססססססססוווווווו

!!!!!!!! איזה חתיך
!!!!!!!!! יש לי את כל הדיסקים שלו


היה מצחיק שביום הראשון אחרי שהתגייסנו עשו לנו בבקום הופעה של להקה צבאית כזאת...
קיצר לפני שהם עלו חבר שלי כזה צועק למפקד... המפקד אפשר לשאול שאלה?
שי גבסו ישיר לנו היום?

כולם נשפכו מצחוק שם!!
warpedd_
כמה ילדות קטנות אלוהים
ואריאל השרוט הזה מתחיל לסתלבט על כל מה שזז
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement