return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
התגעגעתי..
View this Thread in Original format
MASTERsplinter
אחרי 28
קיבלתי חמשוש

שלא תטעו
אני לא בצבא אני בשנת שירות
אבל הייתם ממש חסרים לי.
DjChook
וואי פאק.. למה סוגרים 28 בשנת שירות ?!

טוב שחזרת
MASTERsplinter
כל מיני אירועים..
אגב..
עדיין לא ראיתי אף אחד מהאזור (עמק חפר)
אז אם למישהו בא מתישהו לשבת איתי בשמרלינג תרימו צלצול
HyPeRSoNiC
איפה אתה עושה שנת שירות??
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
עדיין לא ראיתי אף אחד מהאזור (עמק חפר)


אני בעמק חפר..
KrazyDJs
ברוך השב אח שלי...
גם אנחנו התגעגענו אליך..
-CosmicFire-
משום מה הייתה חסר לי
אין לי מושג למה
אבל זה גם טוב
אגב לך היה בחתימה את הכוסית עם הגבות המוזרות!?!?
Hell_Copter
וואלה אחי פאנן שחזרת...

אני מקווה לא לסגור 28 בעצמי... לא יהיה נעים :nervous:
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
משום מה הייתה חסר לי
אין לי מושג למה
אבל זה גם טוב
אגב לך היה בחתימה את הכוסית עם הגבות המוזרות!?!?


כן..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement