|
התגעגעתי..
|
View this Thread in Original format
| MASTERsplinter |
אחרי 28
קיבלתי חמשוש
שלא תטעו
אני לא בצבא אני בשנת שירות
אבל הייתם ממש חסרים לי. |
|
|
| DjChook |
וואי פאק.. למה סוגרים 28 בשנת שירות ?!
טוב שחזרת |
|
|
| MASTERsplinter |
כל מיני אירועים..
אגב..
עדיין לא ראיתי אף אחד מהאזור (עמק חפר)
אז אם למישהו בא מתישהו לשבת איתי בשמרלינג תרימו צלצול |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| איפה אתה עושה שנת שירות?? |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
עדיין לא ראיתי אף אחד מהאזור (עמק חפר)
|
אני בעמק חפר.. |
|
|
| KrazyDJs |
ברוך השב אח שלי...
גם אנחנו התגעגענו אליך.. |
|
|
| -CosmicFire- |
משום מה הייתה חסר לי
אין לי מושג למה
אבל זה גם טוב
אגב לך היה בחתימה את הכוסית עם הגבות המוזרות!?!? |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה אחי פאנן שחזרת...
אני מקווה לא לסגור 28 בעצמי... לא יהיה נעים :nervous: |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
משום מה הייתה חסר לי
אין לי מושג למה
אבל זה גם טוב
אגב לך היה בחתימה את הכוסית עם הגבות המוזרות!?!? |
כן.. |
|
|
|
|