|
3-0-0-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
כן, כן, אנשים!!! אחרי שנתיים של פעילות כאן בפורום הזה, הגעתי סוף סוף ל......
3000 פוסטים!!!!!
איזה כיף!!!!! אני מרגיש יותר בוגר עכשיו ;)
:D :D :D :D |
|
|
| nFaivel |
אורן מזל טוב בחור!
:clown: :crazy: |
|
|
| ADiSH |
מזל טוב..
אני פה כמעט שנה ויש לי רק 500:wtf: |
|
|
| KrazyDJs |
מזל"ט אח שלו...
ואני כן גם כמעט שנה, בערך כמו אדיש..
ויש לי כבר 1200+ :) |
|
|
| hazzard |
3-0-0-0
כבוד!!
וואי אזה כנראה היה על מה לדבר אז לפני שנה ככה...
טוב אני פה אולי חודשיים כמעט כי אני מאוקטובר פה ומחקתי שני טרדים שלי אז יוצא ש.... אמור להיות לי מאה עשרים הודעות אבל כרגע 96 הודעת..
אז כנראה שאני ישלח איזה פוסט קטן כשאני יגיע ל250
כנראה זה יקח המון זמן..
וד"א שחכתי איך הולך הסדר של פרופילים פה מה יש אחרי סיניור טראנסאדיקטד? |
|
|
| NyKoN |
כבוד יא מציף!
אתה ורועי כוללים את ההודעות של כולנו ביחד :D |
|
|
| Flotser |
אכן כבוד אחי!!
מאאיזאל טוב!!!! |
|
|
| Dj Black |
מזל טוב אחי
איך אני רואה כמה פוסטים יש לי? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחח תודה אחים שלי
אני חיכיתי מלא זמן להגיע למספר המכובד הזה
זה בערך עשירית מההודעות של רועי, לא? חחחחח
קיצר, אמממ לשאלה של
hazzard
אחרי סניור טראנסאדיקט יש סופרים טראנסאדיקט..... יעני
supreme
ואז, אחרי חצי שנה, ואחרי שהגעת ל-500 פוסטים, אתה יכול לבחור מה לכתוב שם
קיצר, אחלה דבר :D
ולשאלה של
DJ Black
מתחת לפוסטים שלך, בצד שמאל, יש כפתור שעליו כתוב
profile
כתוב לך שם |
|
|
| Dj Black |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
ולשאלה של
DJ Black
מתחת לפוסטים שלך, בצד שמאל, יש כפתור שעליו כתוב
profile
כתוב לך שם |
תודה אחי!
;) |
|
|
| AnthemFreak |
אורן אני רואה אתה אוהב תמקום:D
מזל טוב אח שלי!!!
תמשיך להציף פה תמקום
בכיף שך |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
אורן אני רואה אתה אוהב תמקום:D
מזל טוב אח שלי!!!
תמשיך להציף פה תמקום
בכיף שך |
אני חולה על הפורום הזה אחי
זה הפורום הנורמלי היחיד שאני פעיל בו
אני רשום גם לפורומים של תפוז, אבל אין שם שום דבר מעניין ואני גם שונא את המבנה שלו
ואני רשום גם לפורום של בית הספר שלי, אבל אין שם אף אחד
אז אני פורק את כל העול שלי פה :D |
|
|
|
|