return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
נקסט הפקות
View this Thread in Original format
Rising
האתר שלהם נפל או מה?
http://www.nxt.co.il/

יש להם אתר חדש אולי?...
ומה נסגר עם ארמין מתי הוא מגיע לארץ???

clubsolutly, או מישהו אחר שיודע?
HyPeRSoNiC
זה לא
www.next.co.il
??

[EDIT]
אופס, זה לא... לא משנה :p
TTman
לפי מה שידוע לי אז הוא אמור להגיע ב 9.1.2004
-CosmicFire-
עובד האתר
נסה פה
http://199.203.20.107/
Rising
גדול אתה אחי...

האתר זז כמו זקנה אבל בקטנה :)
HyPeRSoNiC
בונא אתר מוקשע!!!
Dj Black
פשש סחטין על העיצוב!
:happy2:
skelz
אם אנחנו כבר בטרד של נקסט..
תרשו לי להוסיף ש

Halperin - Killing Spider
הוחתם בארמדה :)

(מה שלפי דעתי בושה וחרפה שערוריה וכדומה)
אבל בכל זאת.. מזל טוב
DJ-Kreing^^
אחי הקטע הזה גם נוגן ב
ASOT
האחרון...
מגיע כבוד לבחור
:D
nFaivel
הקטע שהוחתם בארמדה זה לא מה שיש לכולכם (אני מניך) במחשב..
הקטע הראשון ארמדה לא אהבו אותו אז הם אמרו לא לעשות אותו יותר יפה..שזה מה שיש לך במחשב.. מה שיש לארמדה זה קילינג ספיידר חדש;)

Vortex_SA
מה?!?!? אתם מדברים על הגועל של טראק הזה שהוא בנה מסמפלים?!?!? אם כן אז עצוב מה שהולך בתעשייה...
nFaivel
quote:
Originally posted by Vortex_SA
מה?!?!? אתם מדברים על הגועל של טראק הזה שהוא בנה מסמפלים?!?!? אם כן אז עצוב מה שהולך בתעשייה...


אחי תיקרא את מה שרשמתי מעליך:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement