|
נקסט הפקות
|
View this Thread in Original format
| Rising |
האתר שלהם נפל או מה?
http://www.nxt.co.il/
יש להם אתר חדש אולי?...
ומה נסגר עם ארמין מתי הוא מגיע לארץ???
clubsolutly, או מישהו אחר שיודע? |
|
|
| TTman |
| לפי מה שידוע לי אז הוא אמור להגיע ב 9.1.2004 |
|
|
| Rising |
גדול אתה אחי...
האתר זז כמו זקנה אבל בקטנה :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| בונא אתר מוקשע!!! |
|
|
| Dj Black |
פשש סחטין על העיצוב!
:happy2: |
|
|
| skelz |
אם אנחנו כבר בטרד של נקסט..
תרשו לי להוסיף ש
Halperin - Killing Spider
הוחתם בארמדה :)
(מה שלפי דעתי בושה וחרפה שערוריה וכדומה)
אבל בכל זאת.. מזל טוב |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אחי הקטע הזה גם נוגן ב
ASOT
האחרון...
מגיע כבוד לבחור
:D |
|
|
| nFaivel |
הקטע שהוחתם בארמדה זה לא מה שיש לכולכם (אני מניך) במחשב..
הקטע הראשון ארמדה לא אהבו אותו אז הם אמרו לא לעשות אותו יותר יפה..שזה מה שיש לך במחשב.. מה שיש לארמדה זה קילינג ספיידר חדש;) |
|
|
| Vortex_SA |
| מה?!?!? אתם מדברים על הגועל של טראק הזה שהוא בנה מסמפלים?!?!? אם כן אז עצוב מה שהולך בתעשייה... |
|
|
| nFaivel |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
מה?!?!? אתם מדברים על הגועל של טראק הזה שהוא בנה מסמפלים?!?!? אם כן אז עצוב מה שהולך בתעשייה... |
אחי תיקרא את מה שרשמתי מעליך:D |
|
|
|
|