| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by hazzard
סתם שאלה אפשר למחוק שם משתמש פה בטראנס אדיקטד
או ש"נרשמת נדפקת"? |
אפשר הכל אחי
אבל אם, למשל, אתה רוצה לשנות את הניק שלך, אתה צריך לבקש ממנהל הפורום.... שהניק שלו הוא
Swamper
וכדי למחוק אתה צריך לפנות לאותו אדם ולהגיד לו שאתה רוצה למחוק את הניק....
ובכלל, כל בקשה שהיא מעבר למה שמוד יכול לעשות, אתה פונה אליו......
אז כן. הכל אפשרי עם קצת כוח ורצון |
|
|